![]() |
uhmm zie ik iets wat anderen niet zien?
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...viewtopic&t=779
1e pagina staat ergens GEEN bus bij volgens mij .... whahahaha :D |
hmm nee, misschien zie je wat je wil zien? :rolleyes:
:D |
ik zie alleen maar bussen?!
;) |
Die was onverwacht. Niet echt mijn ding, maar wel duidelijk. vwforum zuigt? :D
Misschien heet één van die knullen Busje: Busje komt zo..... :rolleyes: |
hahahaaha... en ook nog een topic uit 2006! :D
|
:ass: :ass: :ass: :ass:
:woowoo: :woowoo: :woowoo: vreemd busje hahahahahah |
Is dat een ACN afterparty?
|
busje komt zo... wat een vieze tegenvaller.. :wow:
|
bahahahaha... i love hotlinking
|
3 kerels, en d'r zijn d'r maar 2 an't werk..
Dat zuigt! :) |
Damn, gelijk wakker :)
|
Wie ben jij?? :D :D
René (Tiefleger) |
Dacht eerst dat het om die pliesie sprinter ging....
damn |
Beste bezoeker,
Welkom op de grootste & gezelligste community van de BeNeLux voor alle eigenaren & liefhebbers van met name Volkswagen maar ook Audi, Seat, Skoda en Porsche. Of u nu helemaal gek bent van uw auto en dit graag met anderen wilt delen, enkel van tuning houdt, of vragen heeft met betrekking tot uw auto, dan bent u bij ons op het juiste adres. Met ruim 22.000 geregistreerde gebruikers en meer dan een half miljoen berichten, is er genoeg kennis in huis. Dus meld u nu gemakkelijk en gratis aan bij het VWForum en haar grote groep liefhebbers. Veel informatief plezier, VWForum crew ja zeker .... :rolleyes: |
lol :P Valt me op dat ook niemand op VW-Forum een reactie plaatst op die foto...
|
Haha, wat fout.
|
ik schrok me DOOD, gatver....
|
Ja beetje vreemd....... want las je de url kopieerd dan komt er echt wel een hele dikke bus te staan.....
toch??????? of ben ik gek :screwy: |
Quote:
haha, ja, als je "http://www.miletic.nl/pics/albums/userpics/10002/normal_VW%20T1%20pimped.jpg" bekijkt is het een dikke bus. maar het is gewoon een "beveiliging" van miletic dat ze de foto niet ergens op het web gebruiken :rolleyes: |
degene die die website beheert zal gisteren wel een boottochtje door onze hoofdstad hebben gemaakt :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:11. |