![]() |
Golf mk1+ Ronal turbo r10
Ik had onder mijn Corsa Ronal Turbo R10 (et37) zitten met Bridgestone Potenza 165-50-15 maar die liggen nu in de schuur omdat mijn vriendin in de Corsa rijdt!
![]() Dus dacht ik zet ze even op de Golf!! ![]() En dat paste dus niet!! Ik kom met de achterkant van de velg tegen de veerpoot aan!! Wat nu?? Spoorverbreders kopen of velgen met hogere ET-waarde?? Help?? |
Spoor verbreders natuurlijk !
|
lijkt me duidelijk, SPOORVERBREDERS KOPEN ;) !!
gr. Martijn |
Hogere ET waarde betekent nog verder naar binnen...dus daar je zou niks mee oplossen iig :D
|
hmmm...
heb net ff gekeken, en als ik de golf iets omhoog schroef, ben ik net voorbij de stelring met mijn velgrand.. :rolleyes: en dan ik heb dus geen spoorverbreders nodig... hoop ik :redface: morgen gaan we weer klussen... :thumbup: bedankt zover! p.s een Lagere ET waarde bedoelde ik!!! |
Als ze 7J zijn zou het net moeten gaan of aders er een spacertje van een paar mm er tussen zo had ik het een keer gedaan met 7-16-et 37 met 195-45-16 banden erom.
mvg JVH |
Omhoog schroeven???? :screwy:
|
hmmm... :redface:
sja doe hem liever niet omhoog maar anders moet ik weer andere wielen kopen! ik hou jullie op de hoogte! |
hierboeven staat toch een goede oplossing beschreven, of niet?
|
Quote:
Heb je de oplossing al per PM gestuurd........ ET28 Turbo's achter! ;) |
Quote:
Ik hoop dat die niet verschuift bij het inveren en zo tegen je velgrand aanloopt.. Gewoon ,5 of 1 cm spoorverbreders ertussen en klaar ben je, heb ik moeten doen omdat mijn velgen tegen mijn remklauwen aanliepen.. |
Quote:
Stelring tegen de velgrand bij inveren :screwy: |
Nou ik heb het voor elkaar!! :thumbup:
Ben van 450 mm naar 550 mm gegaan! ![]() En dit is het resultaat! aan de achterzijde!! ![]() Totaal plaatje!! :D :D ![]() ![]() Moet kunnen toch?? :redface: En wat vinden jullie ervan?? |
Quote:
Niks mis mee :thumbup: |
staat echt geweldig goed!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:05. |