![]() |
21-9-2008 Scirocco Forum meeting te Haarrijn
Was een geslaagde Scirocco meeting.
Hier de foto's die ik gemaakt heb (de groepsfoto heeft iemand anders gemaakt, sorry ben je naam vergeten). Foto's met groter formaat op aanvraag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nog een paar plaatjes van vandaag. :cool:
|
mijn aandeel aan fotokes
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die TD DR 13, een raam zonder wissergat??? is dat ori??
en die gele lampen waar komen die uit? (dat gele zal wel zelfbouw zijn, maar de lampen zelf bedoel ik) |
jup achter wisser was een optie ;)
gele koplampen komen uit france, en de lampen zijn origineel geleverd in de "vroegere" scirocco 2 jaren, ze worden ook wel amerikaanse koplampen genoemd..btw de knippers zijn ook amerikaans ;) |
gaaf,... heb mezelf nooit echt verdiept in rocco's maar ze zijn toch wel erg stoer.
|
Quote:
Als je dat maar weet ;) Hier mijn fotoverslag inclusief een panorama: En dan nog de panorama: http://www.mysterydatabase.com/scir..._haarrijn08.jpg |
Blijven toch wel geweldige auto's hoor, die Rocco's :cool: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:34. |