![]() |
86c onderdelen (Verlagingsset 80/80, Interieur,S-ohr einddemper)Fotos's erbij!!
Compleet Jeton interieur, in nette staat wel wat vlekken maar niet door gezakt oid.
€ 100 ![]() ![]() ![]() ![]() 3 spaaks stuurtje € 25 ![]() S-ohr einddemper van novus, in nieuwstaat, met tussendemper vervanger € 125 ![]() Compleet Verlagingsset, 80/80 met verlaagde veerschotels en domlagers van supersport. € 200, voorste patronen zijn al gemonteerd in de vuurbehuizng. Nog niet gemonteerd geweest onder de auto. Voor meer info is bellen het gemakkelijkst 06 1001 73 92 ben altijd bereikbaar |
wat voor verlagingsset ligt eronder? en wat moet die kosten?
grtzz |
Ligt nog niks onder, alleen achter even gemonteerd, is een tectuning set 80/80 met verlaagde veerschotels (supersport) welke nog te monteren zijn, de voorste patronen zitten al wel in de veerbehuizing gemonteerd.
Heb eventueel ook nog veerpootlagers (supersport) die moeten nog binnen komen. |
Ik heb even een vraagje, kan de stappenmotor van een 1.3 NZ ook op een 1.3 AAV, weet je dat misscien...???
Thanks en on-topic |
vam die stappenmotor weet ik het niet, misschien hier iemand op het forum die het wel weet...
|
NZ = multipoint, AAV= monopoint.
De enige optie is om de hele NZ inlaat (incl computer/luchtweger etc.) over te zetten op de AAV. De systemen zijn zo verschillend dat er niets uit te wisselen is. |
even een upje, gelijk foto's geplaatst!
|
Is de motor uit de titel nou verkocht of zie ik hem er gewoon niet tussen staan? :confused:
|
motor is idd al weg, kan soms snel gaan :)
|
je hebt pb :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:47. |