![]() |
Pimp My Touareg Op Mp
|
V12 TDI :D
Hij is wel lekker fout. In deze tijden van kredietcrisis is dit wel leuk om op de oprit te zetten als je in middelmatige buurt woont :D |
Quote:
v10 :) |
Quote:
Ja weet ik. maar hij heeft achterop van die chrome letters geplakt met V12.. :D |
andere wielen en hij is wel ok toch? voor d'r bij dan... :)
|
zie het probleem ook niet idd...alleen die wielen, maar goed welke auto is bij aankoop perfect?
|
Quote:
Ah sorry, nu je het zegt indd.. |
:thumbup:
|
2 verschillende types lelijke velgen op de foto's, leuke achtergrond op foto 5: briljant
maar van welke voetballer vraag ik me dan wel weer serieus af |
wat een (rijke :D ) turken bak is dit zeg :screwy: !!
gr. Martijn |
BPM!!! woooow
|
Quote:
Dus jij vindt dit een mooi interieur? :D Zonde hoe mensen een auto kunnen verpesten :confused: Vreselijk dat opplak houten halfords dashbord in combinatie met dat leer. Michael |
Quote:
dan heb jij zeker nooit in je leven een turken bak gezien. :loser: onntopic: begrijp niet wat hier "gepimpt" aan is, alleen maar wat chrome rotzooi erop.. |
Quote:
:D niet persoonlijk bedoeld denk ik :thumbup: :D :D zie nog steeds jullie weg gaan met mijn leren interieur . was dat toen een turken bak :D :D (geintje) |
Quote:
Wil je het niet begrijpen.....???? |
ik vind zo'n touareg sowieso niet mooi, standaard ook niet...
kon voor dat geld wel wat anders mooiers vinden... |
Quote:
voel me ook niet aangevallen of wat dan ook maar vind het elke keer weer vaag dat als er iets chrooms op een auto zit dat het dan een turkenbak is:D maargoed,wil niet gaan overdrijven ofzo.hij zal het wel als een geintje bedoelt hebben:D heb niets gezegd:D haha jah ,janmmer dat ik geen houten plakspul erbij kreeg voor mn dash board. :D de golf 2 met "leder" rijdt btw nu ergens rond in emmen:D Quote:
nou vertel eens:D |
als je kijkt op xton.de dan heb ik er ook niet meer zoveel vertrouwen in...
|
ai, dat note hout is behoorlijk lelijk, en met deze kleur leer al helemaal.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:27. |