![]() |
Golf 1, 2 en 3 onderdelen
Ik heb hier nog een heleboel onderdelen liggen
Golf 1: - kleine achterlichten (1 set): 20 euro - koplampen (2 sets): 30 euro(nieuw) 20 euro(gebruikt) - naaf voor sportstuur (1 stuk): 25 euro - sportstuurtjes (2 stuks): 25 euro - kleine ramen voor vooraan in een 3-deurs (1 set): 15 euro - ... Golf 2: - interieurspullen: 1 euro voor een knopje, max tot 20 euro - trekhaak golf 2 (1stuk): 40 euro - 13" stalen velgen ( 1 set van 5): 50 euro - 1300cc motor met +- 90 000 kms: 150 euro - 1600cc diesel motor met +- 100 000 kms: 150 euro - koplampen ( 2 sets): 20 euro - achterlichten origineel (2 sets): 20 euro - 1 set witte achterlichten : 25 euro - plastic achterkap aan de wielbogen vanbinnen: 15 euro - motorkap: 25 euro - ruitenwissermotor: 20 euro - front: 50 euro - dikke achterbumper compleet met klepje(40 euro) -... Jetta 2: - Perfecte achterbumper (1 stuk): 50 euro - centrale vergrendeling (zo goed als compleet) (1 set): 50 euro - interieurspullen: 1-20 euro - kofferklep (1 stuk): 40 euro - 1600 cc benzine motor met automatische versnellingsbak (1 stuk): 250 euro - Groene achterruit (1 stuk): 25 euro Golf 3: Update: 23-12-2008 Schroefkit V-maxx met papieren: 200 euro Zonnekleppen + houders: 10 euro ruitenwisser en pinkerhendel: 15 euro deurklinken: 15 euro voor de twee ruitenwissermotor V+A: 20 euro per stuk kofferslot: 5 euro Gordels V+A: 25 euro Dakhemelverlichting: 5 euro Tankklep: 5 euro Deurpinnetjes: 2 euro zekeringskast: 30 euro hefboom motorkap: 5 euro gaskabel: 20 euro ambriagekabel: 20 euro sensor binnenverlichting: 2 euro linkerspiegel: 20 euro sierlijsten: 20 euro asbak: 5 euro radio-unit: 10 euro binnenspiegel: 5 euro verwarmingsradiator: 20 euro bedieningspaneel verlichting: 10 euro spiegelkap links vanbinnen: 5 euro weerstand verwarming: 15 euro ruitenwisserarmen: 10 euro 1400 cc motor: 200 euro driehoek R: 25 euro Vooras: 75 euro Cardans: 25 euro per stuk Directie: 70 euro Stuur: 25 euro achterlichten origineel: 20 euro amortisseurs: 50 euro plastic voorfront: 30 euro kilometerteller: 25 euro middenconsole: 10 euro Vleugel Chauffeur: 25 euro Boite: 150 euro Prijs: Zoek je iets, dan komen we de prijs wel overeen. Voor alle duidelijkheid: ik woon in Belgiƫ en er kunnen spullen verzonden worden. Grtz |
wat kost de achterklep en is deze met een zwarte dikke plastice plaat er op?
|
heb je een hemeltje voor een golf II?
|
@patjetta: 40 euro voor de kofferklep. er staat een dikke zwarte plastic plaat op, maar deze is langs de linkse kant gescheurd.
@joostvw: een dakhemel heb ik niet meer liggen. @Tjaap: komt zo rap mogelijk in orde grtz |
Wat is de motorcode en bakcode van die golf 3 motor en versnellingsbak? evt. interresse
weet je de km-stand ook van t blok? |
kofferklep van de golf 3, welke kleur is deze?
|
Quote:
thanks voor t antwoord , maar ik zoek een ander blok en bak evengoed bedankt. |
Golf 2 pookhoes aanwezig en nog te koop? (en in goede staat?)
|
Deze heb ik normaal nog.
Ik ga er is een foto van nemen en online zetten grtz |
Dafke,
de sierlijsten... in wat voor staat zijn ze??? en complete set?? zes stuks dus? misschien een foto??? groet, Dennis |
hey,
van waar in belgiƫ ben je? Welke kleur en staat is de GII motorkap? |
@d&nis: Ik heb deze niet meer. Ik heb ze verwijderd uit de lijst vandaag. Ik heb u ook iets laten weten via pm.
@koendd: De motorkap was vroeger donkerblauw, maar deze is vanbuiten al volledig afgeschuurd. Ik woon in Kampenhout (dit ligt tussen Leuven, Mechelen en Brussel) in Vlaams-Brabant. Met vriendelijke groeten |
1600 diesel
He dafke,
Heb je het 1600tje nog en wat voor motor code heeft deze? zou je eventueel een foto kunnen posten of mailen? Groet Daanos |
op de motor is ondertussen een optie genomen. Deze zou zijn werk gaan verderzetten in Afrika.
|
Heb je foto's van de driehoekraampjes voorin van de golf 1?
Verstuur je ook naar Nederland? groet, Dennis |
toevallig een km tellerbak liggen van een golf 2??
|
dat heb ik nog
En uplaa PS. schroefkit v-maxx ook toegevoegd voor golf 3, maar past ook onder golf 2, jetta 2, vento, corrado, ... grtz |
Dafke,
ik probeer je een PM te sturen maar je box zit vol. Kun je me je rekeningnummer geven zodat ik je de driehoeksruitjes en rubbers kan betalen? groet, Dennis |
ik wil graag de passagiers sierlijsten als dat kan...
|
All times are GMT +1. The time now is 22:38. |