![]() |
edelweiss gaat verder met 16 kleppen...
winter staat weer voor de deur, dus tijd om te klussen;
na 6 jaar trouwe dienst maakt de 8 klepper nu plaats voor 16 kleppen in de vorm van een 9A 2L16v met dieselbakje erachter fototje van het nieuwe blokje: ![]() "oude" blokje is er nu uit: ![]() deze is nu dus te koop met versnellingsbak en alle aanbouwdelen: ![]() en zo ziet het er nu weer uit,bouwstelle dus: ![]() ![]() nog een hoop werk te doen dus, motorruimte moet helemaal gecleant worden,alle gaten dichten, en zoveel mogelijk kabels worden weggewerkt, beide accus worden verplaats naar binnen, alle kabels mogen nu dus naar binnen ipv. naar de motorruimte. hopen we dat de auto weer kan rijden voor full-speed 2009...... |
succes met de ombouw !! ........ mooi werkje ....
|
Veel succes, zal de auto zeker ten geode komen.
|
Nieuwe blokje ziet er fris uit! Ben benieuwd, succes met de ombouw :)
|
ff weer een update van de vorderingen,ondanks mijn kapotte schouder,kan ik het niet laten verder te gaan:
![]() ![]() dashboard ligt er nu (alweer eens) compleet uit, klaar om naar de stoffeerder te gaan: ![]() motorruimte is nu geheel kaal,alle kabels zijn foetsie,hier en daar wat weggeslepen, en na aandringen van wat vrienden :P "spritzwand" verwijderd. ![]() |
Ik dacht deze auto als een van de mooiste auto's van Nederland was betiteld.
|
Quote:
Dit IS ook *kuch* een van de mooiste auto's van NL... *Denk iets van, hoe verpruts ik 'n Golf 1* |
ik zeg ieders zijn smaak......... heeft niemand nou respect meer voor iemand anders z'n werk? ............
Mooi werk hoor Edelweiss, wordt ie onder de motorkap nu ook eindelijk een keer volledig aangepakt..... heeft je Cabbie wel verdient !! |
Quote:
Heb nergens gezegd dat ik geen respect heb voor de werkzaamheden...maar sorry, mooi kan ik dit niet vinden, mag dat? @edelweiss: doe maar mooi wat je niet laten kan :D |
Quote:
leg je er eindelijk een mooi blokje in, klagen ze nog :eek: Quote:
|
Quote:
effe 'n misverstandje uit de weg ruimen, blokje is idd mooi, maar de rest... de halve autostyle catalogus hangt aan die wagen, of is 't de hele? :D Maargoed, ieder heug z'n meug ;-) *en zit meteen alweer met de vraag, hoe verpruts ik 'n Golf 1* |
Quote:
als jij je auto origineel wilt laten, mooi laat mij lekker me ding doen, achterlijke commentaren kun je voor je laten |
Quote:
:rolleyes: :D |
Quote:
:thumbup: |
ziet er allemaal mooi uit zo opt eerste gezicht
maar zien dat je de de ruitenwisser bak er ook hebt gehaald en daar staat je chasienr op en als die weg is krijg problemen met de apk. je ken het nr er wel opnieuw inlaten slaan op een ander plek kost maar een paar centen. alleen dan wel met het originele blok?!?! de golf 1 cabrio is er nooit geweest met een 16v dus dan moet ie voor de rdw helemaal gekeurd worden!!! hoe ik dit weet ik heb het zelfde probleem hahaahah. suc6 ermee |
Quote:
als dit nou een ouwetje is dan zit het chassisnummer op de veerpoot... |
Ga je nu dan ook eindelijk die dubbele 'cleane' (lach ff in mezelf) motorkap weglaten?
|
Geen idee waar dit heen gaat...maar ieder in zn waarde laten lijk me gezelliger...ook al is het niet ieders smaak.
|
denk er hetzelfde over. :)
|
Quote:
juist, staat op de veerpoot :thumbup: Quote:
yep ;) |
All times are GMT +1. The time now is 19:58. |