![]() |
op verzoek: Ford '56 wagon V8
Naast mijn daily en Mk2 heb ik nog een andere rijdende hobby ...
mijn 56'er Ford Wagon. Voorzien van 292cui oftwel 4,9 liter V8. De ford is compleet gerestaureerd en vertegenwoordigd een taxatiewaarde van €30.000 euro. Heb er inmiddels al mee in wat magazine's gestaan en heb er al een paar prijzen mee op gestreken. Hieronder zul je zien dat ik hem in twee stijlen heb gereden. De custom old skool look en surf look.. kleine aanpassing maar werled van verschil. Genoeg gekletst, hier wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en met de nieuwe achterlampjes... ![]() |
die was net voor m'n neus weg..heeft op marktplaats gestaan zeer mooi ding!
|
Quote:
nee dat is een andere geweest... deze heeft niet te koop gestaan op MP, dat is de mint groen van de dubbelshoot. Was van een vriend van me, die heeft nu een t2 gekocht. |
zie geen foto's??
|
Quote:
misschien bij de vorige eigenaar of in de kr8.. stond"surfwagon"in de ad. maar maakt ook niet uit.. coole bak iig.. |
kan kloppen, ze hadden mijn foto ook in de advertentie gebruikt om te laten zien wat je ervan kon maken. Iedereen vroeg mij gelijk of ik hem ging verkopen.
Ik meen dat hij nog 12.500 op moets brengen. Mijn ford heeft in de KR8 gestaan in ieder geval. :D |
ja die heeft toch in België op een show gestaan?
|
ja klopt, en daar won ik ook nog een prijs :D
|
erg mooi ding :thumbup:
|
Echt een ruige bak :D
|
Zeer fraai gevaarte!! :thumbup: . Ik zou zo de vw hobby opgeven voor dat soort auto's.
|
Heb 'm gezien in Antwerpen.
Erg dikke bak! |
All times are GMT +1. The time now is 18:26. |