![]() |
ap remset gezocht voor mk2
hoi ben op zoek naar een apremset voor m,n golf :
![]() Ø295 x 28mm mvg rob :) |
|
er staat hier zo een set te koop op in het verkoop topic
|
Quote:
ja dat weet ik had ik ook een deal mee maar verkocht ze voor ik wist waar ik ze op moest halen!! |
Quote:
heb er een bod op gedaan wie weet zitten trouwens geen schijven bij . :redface: |
ja het is vrij zeldzaam he
|
Quote:
zeldzaam valt wel mee er zit een dealer in ned maar erg duur :( |
wie weet nog een omhoog
|
Groepsinkoopje doen met een groepje van 4a5 man vanuit USA halen daar zijn ze op het moment super goedkoop.
Ben ik 1 van de eersten die mee doet ;) |
Quote:
ok goed plan kan misschien wel iemand die ze voor ons in een container kan stoppen scheelt tochweer de invoer :thumbup: |
Kijk dat zou helemaal top zijn;)
Want echt het scheelt daar in de prijs jonge damn,want ik ben ook opzoek wel 4pots. |
Quote:
jammer alleen dat het nu net weer iets duurder is, door de koers van de dollar, paar maanden geleden had je nog minder kwijt geweest :tongue: |
Quote:
j :thumbup: a ik wil ook vier pots |
Quote:
is niet allen de koers is zoizo goedkoper in de stats :D |
In Canada zit Momemtum deze verkoopt Willwood.
280mm schijf. Is een goed alternatief. http://www.momentummotorparts.com/store/braking.asp Heb ik onder de golf 1. |
Quote:
Klopt dat bedrijf bedoelde ik ook en die set ook :D Supersetje is dat. Remt het ook super? En zoals ik nu lees Canada dus dan betaal je ook Canadese Dollar voor die set? |
Quote:
vind het er niet echt spectaculair uit zien lijkt me een beetje goedkoop. |
Quote:
remt het wel dan ziet er erg goedkoop en slap uit. :( |
Quote:
heb die jongen eindelijk gesproken die via iemand spullen mee kon laten uit us maar hij spreekt die gasten ook niet meer dus is dat contact kwijt ..... :( zwaar balen dus voor ons .......maar blijk zoeken.. :) |
Ik en nog 2 anderen hebben al contact gehad met die gasten en hebben al een prijs afspraak incl versturen.
Kwm op iets van 470 euro uit zonder schijven. |
All times are GMT +1. The time now is 17:34. |