![]() |
golf mk2 bj 85 beige..
hee
ik heb alweer een tijdje deze golf, maar afgelopen mei ben ik begonnen met het uitelkaar halen van de golf omdat ik hij een klein opknapbeurtje nodig had. dus zodoende flink aan de gang gegaan en alle deukjes en roestplekjes weggehaald en dan is vandaag de grote dag hij staat nu bij mij op het werk in de spuitcabine te wachten tot hij een vers laagje lak krijgt. foto's volgen. gr nicky |
Ben benieuwd! ;) :thumbup: Beige :thumbup:
|
nevada beige:D
|
zo paintjob is gedaan nu weer in de loods om hem helemaal af te bouwen
|
2 plaatjes van mij. Hij kijkt netjes jonge :thumbup:
![]() ![]() |
netjes.. was hij al nevada?
|
Ja blijkbaar. Heb toevallig vandaag polo 1 onderdelen opgehaald die mexicobeige waren. Dat was toch een hele andere kleur.
|
ja is de originele kleur LA1N
|
Mooi kleurtje en het is inderdaad origineel
![]() |
Mooie kleur man! ziet er prima uit..succes met de opbouw!
|
jaa dank je!
ik heb ook nog hetzelfde interieur liggen alleen dan in betere staat, die komt er ook in. in dit dashbord hebben ze bv een gat voor een aansteker geboord beetje zonde maja ik heb een net dashbord liggen en een stoel die wat slijtage heeft.. dus dat eerst en dan bouw ik de buitenkant helemaal af, nu kwam ik er gister dat mijn radiateur lekt dus die ook maar even vervangen. |
Gaaf hoor, zal m wel zien als ik weer eens langskom :)
|
:)
|
@ arne dat denk ik ook wel, als je goed kijkt door de auto heen zie je twee koplampen van jou project:D
|
Haha ik had t idd gezien :)
|
![]() |
![]() |
zo nog wat footootjes
|
updates in de verkeerde volgorde! Weer een keer wat anders! Snel opbouwen, super kleurtje.
|
jaa ben al bezig met opbouwen, maar heb er nu nog niet al te veel tijd voor, hoop hem eind volgende week klaar te hebben, schroefset eronder en al.
dan ga ik eind van de maand nog even mijn setje clio speedlines wegbrengen naar de coater..mogen die er van het voorjaar onder,straks een leuk wintersetje eronder. |
All times are GMT +1. The time now is 22:21. |