![]() |
BeRt 16VT
Hallo
zal me ff voorstellen, Ik ben berry 24 jaar uit velden. ben nu aan mn 5de golf bezig (die tenminste op de weg gemogen hebben) en ben steeds verder gegaan met zelf hobbyen. Ben nu bezig aan mn 1.9 16v turbo. deze zit in een 91er golf 2 gti 16v edition 16v. Steeds meer bekenden van me zitten op dit forum, en ik werd behoorlijk ziek op het ander forum, vandaar dat ik nu ook hier heen ben gekomen. voor de rest heb ik nog een dagelijks slurp bak, mn 87er gti 16v met een heleboel aanpassingen, maar het blijft een daily driver, deze is gekaapt door mn vriendin dus mag er niet meer vaak in. zo dat was het zon beetje, zal in de toekomst nog wel een topic opgaan zetten over mn project groetjes Berry |
Welkom Hier!
Ben wel benieuwd naar je project! Heb je foto's ervan? |
daily de wielen zitten nu op mn andere
![]() weer daily ![]() zo maken we uitlaten ![]() de klok ala neutec ![]() zuigers met drijfstangen ![]() blok ![]() blok ![]() en het in mekaar schroeven ![]() |
ziet er tof uit zo met smalle bumpers! dat gti logo in de grill maakt ut wel (eigen mening)
|
Ziet er goed uit :thumbup:
En die daily :D Leuk zo'n Turbo project, op welk injectie systeem gaat hij lopen? Digifant 1? Wat voor een turbo zit er op? Oftewel meer info over je motor :D |
ha die berry leuk je project hier te zien :thumbup:
zal gezellig worden. :D :D |
de specs:
opgeboord naar 82.5mm wiseco zuigers 8.5.1 int enginering drijfstangen, t3/t04e turbo 3 inch uitlaat vrs, 60 mm inlaat alu, 630 cc injectoren (sinds vandaag) walbro intank pomp, kms managment met wideband o2, kop beetje bewerkt, alle lagers + keeringen vervangen standaard verhaal. hoge opbrengst oliepomp + schotten in carterpan en blok verstevigingsplaat onder lagerkappen. arp draadeinden ipv kopbouten, 2 kr uitlaat nokkenassen, zelf gemaakt dash met vw motorsport schakeltoren 02a, hydro handrem wilwood. alle remslangen staalflex, geboorde schijven rondom vr6 = vr6 plus fahrwerk, supersport schroefset, sparco stale kooi, 2 kuipen recaro, voor de rest zeer kaal! dat was um zon beetje ben er al mee aan het rijden. |
Berry,
Kun je mij eens wat meer vertellen over die ARP draadeinden? Is dat dezelfde kwaliteit als origineel of nog sterker? En zijn ze op elke maat te bestellen? |
jup die arp head stud kit zijn sterker als origineel, je schuift alles er zo op en daarna plaatjes en moeren erop.
je kunt het ook gewoon hergebruiken anders dan met kopbouten maar 1x. verschilt kwa type motor maar zijn gewoon te bestellen, hier een link van ebay met zon setje: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ARP-...bayphotohosting |
Heel geil Golfje die op de laatste foto!
Nog meer foto`s? |
Quote:
ik heb de eer gehad mee te mogen "rijden" :shake: heb nu in ieder geval geen vlieg angst meer :D |
nog niet, zitten ook alweer andere spiegels op (GEEN m3 maar kpu tjes)
en hij moet nog verder omlaag, als ik er morgen aan toe kom mischien morgen weer nieuwe foto,s |
Nog lager dan dit???
En wat zijn KPU`tjes? |
druppel spiegels race spiegels van vroegah, de shroefset heeft eerst op de witte gezeten en daar zit de kofferbak vol met audio, dus hij staat achter behoorlijk hoog,
voor kan ie ook nog wel een cm of 2 zakken achter 7cm en dan licht ie mooi |
![]() wohalla... kpu`tjes :D |
Spiegels zijn gaaf...passen echt mooi bij de auto.
Maar nog lager schroeven....gewoon lekker zo laten en vlammen met die bak! Hoef je je iig niiet druk te maken om gespoorde klinkerwegen of putdeksels die 1cm hoger liggen dan het wegdek ;) |
Hey Berry,
Hij heeft het goeie forum gevonden! Maar wat zag ik andere injectors al gemonteerd?? En wat doet ie nu? Ja en de verdere updates zie ik de volgende keer weer. Groeten. |
![]() proefrit en nog in ontwikkeling`s fase |
Hey Egon jij bent d'r ook vroeg bij ;)
Groeten Nick (Slicky) |
Quote:
als ie achter verder zakt krijg ik voor meer speling dus dan zi ie voor hetzelfde als ik nu flink moet remmen dan komt ie voor al aan de grond. putdeksels zijn al een probleem. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:01. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.