![]() |
Te koop: Jetta 1 bj 1984
Raar maar waar hij staat weer te koop;
Jetta type 1 bj. 1984 1.3 benz. handgeschakeld. Origineel Ned. Belasting vrij in Mei dit jaar. Het is een drie deurs. Trekhaak, schroefset van supersport (z.g.a.n.) Geen APK. Auto is niet rot en geen laswerk voor de APK. Scherm linksvoor begint wel iets slecht te worden. Staat inmiddels anderhalf jaar stil en is geschorst. De auto loopt wel maar moet worden afgesteld. Een leuke jetta type 1 met iets werk. Prijs 500,-€ :thumbup: Voor verdere vragen svp mailen of bellen. 0623704782 ![]() ![]() ![]() |
Niemand zin in een leuke opknapper voor weinig geld ??
Bieden mag !! |
niet lang in je bezit geweest...wat scheelt eraan voor de apk ??
op de eerste foto lijkt het net of hij een deuk heeft bij de tankdop kan dat of is het spiegeling ?? |
Nee geen "deuk", voor de apk geen grote dingen wat ik er zo van kan zeggen remmen nakijken en motor afstellen.
|
mmmm leuk ding is ff over denken! vind wel wat hebben zo jetta. kan er ook nog wel bij naast mijn mk4 mk1 gti [project] en mk1 cabriolet.
|
Hej,.
En waar kom je vandaan anders heb ik wel intresse. auto is rijdbaar ? Gr jeroen |
Up.
|
tel. nr?
|
Quote:
Startpost aangepast. :thumbup: |
Super intresse :p
Jeeep :d
Ben super geintresseerd in deze jetta. Ben namelijk van belgië dus moet wel zeker zijn van wat je zegt! Heb je misschien msn ofzo waar we rustig kunne babbele? Alvast bedankt |
Nee geen msn wel telefoon. :D
Op verzoek aan aantal foto's geplaatst. |
Up
|
Ik laat me verassen door een goed bod !!
|
up
|
Verkocht :lock:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |