![]() |
Audi 50 G40
|
Leuk wagentje !
|
Dat front is wel heel triest gedaan zeg...
|
Valt mee hoor, er is bij een Audi 50/polo 1 eigenlijk geen andere mogelijkheid dan de G-lader door de grille te laten steken.
|
Quote:
geloof ik graag maar vind het er niet uit zien ! gr. martijn |
In plaats van een G40 embleem een G40 lader in de grille. Ben er bij dit type inmiddels al aan gewend geraakt.
|
Quote:
klopt idd |
Quote:
Ja idd! Vind het juist wel wat hebben... |
Quote:
ik vind het juist wel stoer. een logo zegt niks, nu zie je gewoon wat er in hangt. (hoe vaak zie je niet een golf II rijden met een W12 logo?? :screwy: :D ) |
Quote:
Ja maar voor zulke figuren is er binnenkort ook de W12 Bodykit :screwy: Woehoe!!! |
Staat op zich wel dik, alleen moet het wel beetje netjes afgewerkt wezen, rand je erom heen ofzo.. :rolleyes:
|
leuke auto zo zal wel een snel ding wezen.
|
Quote:
Ja ik weet, maar bij de meeste die ik tot nu toe heb gezien was het wat minder extreem. Hier mist wel een héle hap:D |
beetje veel aan verlast! zonde die wielranden. die g-lader is wel cool zo! enne kenteken? niets van vermeld. ook al het chrome is verwijderd. verders wel leuke audi!
|
Quote:
@frank wat ben je laat met reageren. :rolleyes: jij als audi50 rijder.... |
ik vind het zonde van zo'n auto, moet je lekker origineel houden.
maarja dat is mijn mening. die wielranden snap ik ook niet helemaal precies waarom ie dat doet.. |
Ik hoop voor hem dat motorvermogen is aangepast op kenteken anders blijft hij aansprakelijk als de nieuwe eigenaar verongelukt.
Michael |
even uit het stof!
ik ben namenlijk op zoek naar de toenmalige verkoper van deze audi. hij heeft nu schijnbaar een golf 1 16v abf. kent iemand deze man/jongen? |
Quote:
Dat denk ik ook wel ;) |
All times are GMT +1. The time now is 18:29. |