![]() |
'82 Golf 1.1// Verkocht.
Eventueel te koop!
Volkswagen Golf 1.1 C Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1982 Kmstand: x27600 Carrosserie: 3-deurs Brandstof: Benzine Kleur: Rood Gewicht: 750kg Vermogen: 37kW, 50pk Cylinderinhoud: 1093cm3 APK: 25-08-2009! Originele Nederlander! Belastingvrij! Aanpassingen • Nieuwe einddemper • 13inch verbreed staal 7 en 8j • Nieuwe 175/50-13 Yokohama’s • Supersport schroefset ±5000km gereden • Wielkasten rondom gerolt voor wat meer ruimte • Ruimte gemaakt voor de aandrijfas (geslepen, gelast en getectyleerd) ![]() ![]() ![]() Prijs met verbreed staal: €1750,- Prijs met originele wielen: €1250,- De auto staat in Oss, Noord-Brabant! Meer foto’s kan je vinden via de volgende link: Klik! Voor foto’s, tekst en uitleg verwijs ik je naar mijn topic: Klik! Interesse, pb of mail naar: mishastrik[at]planet.nl |
Hop, evt inruil mogelijk golf/jetta mk2, 35i..
|
Up!
|
Up!
|
Kan deze terug ingeschreven worden voor dagelijks gebruik?
|
Hij is niet uitgeschreven hoor, ik heb je een pb gestuurd.
|
Hoop interesse welke vervolgens niks meer van zich laat horen ... up maar weer!
|
dient het nog een speciale golf 2 te zijn?
of moet hij er gewoon goed uitzien? |
Ik zou zeggen, bied maar aan .. dan zeg ik wel ja of nee ;)
|
ik heb hier nog een golf2 1.3 injectie
180860 gelopen uit '90 heldere koplampen G60 bumpers met trekhaak dikke lip embleemloze grille met booskijker gti achterlichten vaste verlaging en lichtmetalen wielen bij 180805 een nieuwe distributieriem er zit nu geen apk meer op maar dat komt er bij verkoop weer wel op laat maar weten als je foto's wilt |
Geen interesse sorry, ik verkoop 'm het liefste zonder inruil .. tenzij het echt wat leuks is ;)
|
Up!
|
Nog eens een keer omhoog zetten..
|
Aléé!
|
Up voor deze leuke rat :D
|
Hopsa!
|
Up!