![]() |
4 stalen velgen 4 X 100 15 inch €50,- of minder?
INTERSSE-PEILING:
Ik heb straks over, de 4 stalen velgen, waar mijn Fire and Ice (nu nog) tijdelijk op staat. Ze zijn afkomstig van OPEL (GM) de steek is 4 X 100 de diameter is 15" de ET-waarde is 49 vrij hoog, dus volop verbreed-mogelijkheden! Er zitten ook nog banden op in de maat 185/65-15 Zo te zien is het een normale breedte van 6/ 6½; dit heb ik niet kunnen vinden... Vraagprijs is € 50,- en ze kunnen dan in maart gehaald worden. Reageert er helemaal niemand, dan breng ik ze naar het grof vuil!!! Bieden mag ook, opgeruimd=opgeruimd! Deze kun je vanwege de hoge ET-waarde leuk verbreden en op je Mk1 of Mk2 zetten!!! |
Niemand? Laag bieden mag ook, of een fles Baileys??
... ze liggen strax ècht in de weg! Als iemand ze dan komt halen, hoef ik ze niet weg te brengen... |
wel intresse!!
Beste prijs? regio? kom vanuit Belgie. |
Hallo magik17: Je komt uit/woont in België? Dat schept mogelijkheden... krijg je ze misschien voor niks.
Neem voor de voorwaarden even contact op met mij via de E-mail remi1990@telfort.nl Maak wel even duidelijk, dat je 'magik17' bent! |
via PM: 'Zweiter' heeft tweede keus!
|
Zet mij dan op 3:D
|
up,
MAGIK17 laat niks meer horen en Zweiter staat niet meer op 'zwei'... Officieel Jurgen Santana nu met stip op nummerrrrrr één! Meer liefhebbers? |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |