![]() |
Golf 16v GTI
hallo ik ben Lesley ben 18 jaar en heb een golf 2 gekocht mijn broer heeft mij aangestoken (Joey_g40) vind golf 2 echt een mooie auto en dat moest het dan ook worden :) Het is een golf 1.8 16v kr met lenso bsx velgen jammer genoeg hier een paar foto's toen ik hem gekocht had:
![]() ![]() En hier foto's met een schroefset en g60 lijsten : ![]() ![]() gr lesley |
zat nog op mn broers account :redface:
|
Welkom, leuke auto! Mooie sleutellokatie ook zo te zien, ben jaloers!
|
Mooie Mk2 heb je, welkom hier op het forum :thumbup:
|
Welkom hier.En inderdaad mooie gti.Is wel bruut laag :thumbup: :eek:
|
Woah, dat is dik... waar heb je die zo gevonden!
Heel vet, de kleur, 16v KR.. super hoor! Alleen die lenso's ff nokken voor een setje dikke wielen! |
Wat een gave 16v inderdaad, sluit me aan bij misha, supergave kleur, KR blokje, kan niet meer verkeerd!
|
vette bak :thumbup:
|
zeer mooi :thumbup:
|
erg mooi... en laag
|
Ziet er erg netjes uit zeg! Weet je mischien hoe laag hij ligt, of zou je het kunnen meten tot de skirt ofzo, of wielkuip?
Ff vergelijken:-) |
Nu Joey nog aan de MK2... Ghehehe!
|
Quote:
Hahaha gaat hem niet worden Bobo :D |
Mss een beter idee als je broertje ook g40 gaat rijden en die Golf eens mooi verkoopt aan mij :D
|
ziet er super uit. :thumbup: is het geen pl ipv kr .
|
Quote:
Nee lijkt me niet als er kr bij staat .... ;) |
Mooie combinatie, wielen, kleur van de wagen en de G60 lijsten. Ziet er goed uit!
|
Quote:
Hahahaha hij lacht me uit als ik het zou voorstellen hij noemt het dan ook een babylader ;) |
bedankt voor de reacties :thumbup: Hier nog wat fotos voordat de g60 lijsten dr op zaten... :D
![]() ![]() |
Mag ik vragen waar je hem gekocht heb.????
|
All times are GMT +1. The time now is 14:28. |