![]() |
Wolfsburg edition set compleet
Ombouwset voor wolfsburg edition one
Sliglachroom ramen (3 stuks ) Recaro's (2 stuks ) Deurpaneel+ achter paneel Achterbank Hoedeplank +dragers Logo's Vloerkleed voor + achter Alles compleet (behalve de BBS RM ) € 550 euro :eek: aleen dit weekend ,geen inruil mogelijk |
even in het zicht .....
|
Hey, verkoop je de recaro's ook los? zo ja, in welke staat zijn ze? heb je er foto's van?
groeten thomas |
Alberto heb je er ook wat foto's van de stoelen en de comlplete set heb wel interesse !
|
![]() hier bij de stoelen de set gaat compleet weg , en helaas niet los (ps 1 stoel van de foto is al verkocht ) |
Alberto, neem aan dat je het eigenlijk wel weet:
Edition One Edition Blue Wolfsburg Edition is iets voor de Amerikaanse markt en niks bijzonders ;) |
zit er gravering in de ramen?
Er zijn de stoelen onbeschadigd? Zo ja dan heb ik interesse, graag antwoord via pm. |
Quote:
staat toch "wolfsburg edition one set" ? voor de meesten is dat het bekenste ..... :D Quote:
zonder kenteken zonder schade en netjes moet wel ff stofzuiger over heen :thumbup: |
niemand ?
|
Zeker wel je hebt PB
|
Quote:
inruil is wel mogelijk , maar mail wel ff een foto . zo dat ik ook kan zien wat ik moet inruilen ;) |
Je hebt weer een Pbtje
|
heb je nog 1 zo'n losse recaro stoel (drivers side?)?
|
Quote:
nope sorry :redface: |
nog steeds in de aanbieding , dit weekend voor spot prijs af te halen
|
Kan je me die spotprijs mailen :D nicovanegmond@ziggo.nl
Zijn de deurpanelen in goede onbeschadigde staat?? Als de spotprijs echt een spotprijs wordt kom ik het morgen ochtend halen :D :D |
Quote:
vind het niet duur voor een compleete set tuurlijk is alles in goede onbeschadigde staat :cool: zo niet stond het er wel bij , we zitten hier niet op MP Nico ;) |
Hoor net van moeder de vrouw dat morgen niet gaat lukken kan je het vast houden tot volgend weekeind :redface:
Als het moet wil ik je wel een aanbetaling doen dat je zekerheid hebt dat ik kom :) |
Quote:
mail het me maar Nico ;) |
Nog ff een vraagje Albertus :D :D
Die deur panelen zijn zeker voor deuren met electrische ramen :confused: :confused: Zo ja heb je daar een oplossing voor :) Kan je mij aub even een mailtje sturen zodat ik je mail adres heb ? Ik heb je mail adres helaas niet meer :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 09:38. |