Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Nieuwe set USA bumpers GOLF MK II (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51853)

chris_vw89 18-02-2009 13:16

Nieuwe set USA bumpers GOLF MK II

http://link.marktplaats.nl/229487952

Leek mij wel een net setje zo te zien, en gezien de boden die er al staan :thumbup:

Emiel 22-02-2009 12:37

wist niet dat die dingen zoveel waard zijn...

golfvr6 22-02-2009 12:57

Zijn ze ook niet ,maar iedereen vindt het nu leuk.
Net zoals de bbs wielen en bijv de golf 1.en vroege golfjes 2
Dat is het nadeel an een hot item.
In mijjn ogen zijn ze zo langzamerhand allemaal een beetje gek aan het worden

Tjaap 22-02-2009 13:00

en over een jaar zijn ze niet hip meer en worden ze bijna gratis.. kijk naar porsche wielen en g60 bumpers.

breadfan83 22-02-2009 13:36

Quote:
Originally Posted by Tjaap
en over een jaar zijn ze niet hip meer en worden ze bijna gratis.. kijk naar porsche wielen en g60 bumpers.

Nee hoor.
De prijs wordt meer bepaald door de maten van die bumper en de verzendkosten die daar mee verbonden zijn. ;)

Tjaap 22-02-2009 13:39

ja en nee.. inmiddels zijn er HONDERDEN setjes in europa waar die prijs al lang voor betaald is. Kijk ook maar naar de westy frontjes..

breadfan83 22-02-2009 13:57

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ja en nee.. inmiddels zijn er HONDERDEN setjes in europa waar die prijs al lang voor betaald is. Kijk ook maar naar de westy frontjes..

Kijk je even naar de maten van de Westies en de bumpers? ;)

De frontjes zitten TUSSEN de schermen, en vallen net BINNEN bepaalde maten voor verzendbedrijven. Als je weet hoe, zijn die dingen voor een beetje normale prijs te versturen.
De bumpers zitten OM de schermen, en vallen net BUITEN die maten voor verzenden. Je bent dan al enkele honderde euro's kwijt voor het verzenden.

Tjaap 22-02-2009 14:01

dat was het punt niet...

OldSkool-II 22-02-2009 15:29

Quote:
Originally Posted by golfvr6
Zijn ze ook niet ,maar iedereen vindt het nu leuk.
Net zoals de bbs wielen en bijv de golf 1.en vroege golfjes 2
Dat is het nadeel an een hot item.
In mijjn ogen zijn ze zo langzamerhand allemaal een beetje gek aan het worden

Ik dacht dat ik de enigste was die er zo over dacht, maar vind het de laatste tijd egt te gek voor woorden. Golf MKII onderdelen lijken de laatste tijd wel van goud, achterlijk hoge bedragen worden er voor gevraagt.

Hier op het forum, €800,- voor een set US-Bumpers, €1750,- voor een set BBS wielen, en dat alleen maar omdat de rest het ook heeft... :screwy:

Zoals Jaap zegt, over een jaar is iets anders in, en dan is het geen drol meer waard, in principe heb je een boel geld weggegooid dan...

Jurgen Santana 22-02-2009 15:40

Quote:
Originally Posted by OldSkool-II
Hier op het forum, €800,- voor een set US-Bumpers, €1750,- voor een set BBS wielen, en dat alleen maar omdat de rest het ook heeft... :screwy:

Een beetje leuk spul mag toch best geld kosten.

De laatste tijd zie ik advertentie's voor bijkomen waarin om gratis setjes wielen of achterlichten gevraagd word. Als je auto je nog geen 5 Euro waard is zou ik er lekker mee stoppen ;)

classicline 22-02-2009 16:51

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Een beetje leuk spul mag toch best geld kosten.

De laatste tijd zie ik advertentie's voor bijkomen waarin om gratis setjes wielen of achterlichten gevraagd word. Als je auto je nog geen 5 Euro waard is zou ik er lekker mee stoppen ;)

:thumbup:

chris_vw89 23-02-2009 17:30

Quote:
Originally Posted by OldSkool-II
Ik dacht dat ik de enigste was die er zo over dacht, maar vind het de laatste tijd egt te gek voor woorden. Golf MKII onderdelen lijken de laatste tijd wel van goud, achterlijk hoge bedragen worden er voor gevraagt.

Zoals Jaap zegt, over een jaar is iets anders in, en dan is het geen drol meer waard, in principe heb je een boel geld weggegooid dan...

Dan valt het toch nog mee, als je een nieuw setje kan krijgen voor 400 euro. 800 vind ik ook te veel van het goede, maar rond de 500 gaan ze toch wel kosten, je vindt ze niet om elke straathoek :D

GerardMkIIVR6 23-02-2009 18:03

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
De laatste tijd zie ik advertentie's voor bijkomen waarin om gratis achterlichten gevraagd word

Denk dat je het nu over mij hebt Jurgen:D
Maar ik denk dat ik niet echt bespaar op mijn MkII en geen geld uitgeef en durf te geven.
Achterlicht was gewoon om wat uit te proberen ga ik echt geen bakken geld voor geven.
Ik stam nog uit de tijd van haal maar op heb ik nog wel te liggen dat alles nog niet duur was en je elkaar hielp ;)
Want iedereen is van de zotte met die prijzen.

All times are GMT +1. The time now is 00:54.