![]() |
wanneer weer zomer wielen monteren
zie titel :thumbup:
|
Ik wacht er nog even mee...al die pekel die er nog ligt vinden mn gepolijste randen niet echt fijn...april is vroeg zat:D
|
Om te beginnen staat je topic in de verkeerde sectie. ;)
Maar meestal houd ikzelf zo ongeveer eind maart aan. Tenzij de hele aardkloot dan nog vol sneeuw ligt natuurlijk. :P |
Tussen de laatste x pekelen en minstens 4 goede landelijke buien daarna ga ik er pas aan denken :rolleyes:
|
Als ze klaar zijn (ik ben ze nog aan t opknappen) ;)
|
O shit, helemaal vergeten om ze er onderuit te halen. :)
|
na de mid wintermeet gaan mijn velgen er onderuit en ga ik ze opknappen... en tegen die tijd dat ze klaar zijn is de pekel wel weg gespoeld!:D
|
Als ik banden heb en het weer me niet elke dag op de knieƫn voor de auto laat zitten om velgen te poetsen :D
|
Quote:
:thumbup: |
de mijne zitten er sinds vandaag weer onder (voor zaterdag midwintermeet)
|
Quote:
ik hoop dat je zondag bedoelt ;) ? gr. Martijn |
Quote:
plek genoeg op zaterdag.. :) |
binnen nu en 2 weken wordt het wel weer tijd... :thumbup:
|
mag ik wel opschieten,heb nog geeneens wielen...
|
Ik heb al een paar keer door de pekel gereden met de LM's :D
Met goed poetsen is dat wel te doen... |
Quote:
echte Die-Hard dus en zo hoort het! :thumbup: De mijne komen zaterdag eronder! :cool: |
Quote:
Het zijn en blijven wielen, en mijn auto gebruik ik dagelijks :) Ben benieuwd hoe de BBSen gaan staan onder de vento! |
Ik rij ook al rond op m'n nieuwe setje...
|
Grapjas, verbrede staaltjes gespoten met volgens mij de knikkerbus...
Maar winterbanden kun je het beste rijden met temperaturen tot 7 graden celsius. M.a.w. zomerbanden werken het beste bij temperaturen van 7 graden celsius of hoger. Wacht daar dus in ieder geval op. Als je gepolijste velgen hebt dan moet je er echter zeker van zijn dat al het zout is weggespoeld. |
Quote:
anders ik wel! Het duurt niet lang meer iig! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:22. |