![]() |
GEZOCHT : Polo3Abumper onderspoiler
|
dat zal waarschijnlijk zelf gemaakt zijn!!
demper lijkt wel een golf 1 exemplaar!! |
Baal er wel van ik kan nergens zo'n spoiler meer vinden
Zit te denken om de onder spoiler eraf te halen ANDERS,en dan t gat dicht te maken. maar ik had hiervoor een nog al grote pot maar ik d8t dat dit wel beter zou staan maar vind t nu nog even wennen,Maarja 1st me bumper aanpassen. |
ik heb er een demper van super sprint onder hangen ma die past perfect.
zo,n s bochtje.. je zou eventueel een lip van een vw op maat kunnen maken! |
http://img68.imageshack.us/img68/50...33small2tv5.jpg
Ik zit te denken zo'n sierpijpje te kopen en over me groupe a eindemper te schuiven.(wel inkorten) en dan me a bumper aan te passen. |
ik denk dat dit geen groep A demper is ben daar 99,9% zeker van.
dit is een groepN demper. anders had je een s pijp gehad. |
En het verschil is dat s bochtje.
Tjah ik baal ervan. Ik ga proberen er wat leuks van te maken! Tips zijn welkom! |
Quote:
Ik kan het mis hebben ,maar volgens mij is het een originele 'dunne ' onderspoiler van een golf Mk2 met dikke bumpers Deze dus ,alleen dan in tweeén gezaagd natuurlijk ;) ![]() |
Zit eens te denken ,maar misschien heb ik er zelfs nog wel één te liggen ,zal deze week eens even kijken voor je .
|
dat zou toch wel eens even heel mooi zijn!
ik zie de foto niet heel duidelijk maar http://home.tiscali.nl/~dennish/edition/nu1.jpg die is het niet hoor. Ik weet niet,Maar ik hoop dat je de goeie heb. gr eric. |
ik ga proberen denk ik om de pijp te stoken,en te verbuigen,Want ik kan tot nu toe nog steeds geen goeie uitlaat vinden pasklaar.
en a bumper spoiler |
|
Sorry voor de (hele) late reactie ,maar ik heb gister de spoiler gevonden !
Zal er morgenvroeg even een foto van de spoiler voor je maken dan kun je zien of het de goede is ! Hij is wel iets beschadigd (krasjes) maar dat is zeer zeker wel te herstellen ! Gr Wytze |
schade maakt niet uit,
Ik ben benieuwd!!!! ik wacht het af. dankjewel! |
Ja ,ik heb maar even wat foto's gemaakt voor je ,volgens mij is het wel dezelfde !
![]() ![]() Kleine schaafschade ,maar ze zijn wel heel ! Ik heb eventueel nog een set ,maar die zijn al eens in de kleur gespoten . (ja ,soms weet je niet eens meer wat je hebt liggen ....) |
Sorry voor de late reactie je heb PM
|
All times are GMT +1. The time now is 12:37. |