![]() |
Te Koop Audi S3 turbo 4x4
Te Koop zeer mooie audi S3
Bouwjaar 1999 Km stand 152000 Apk okt 2009 Volleder zwart Recaro interieur Interieur elekt verstelbaar met lende steun verstelling Stoelverwarming 6 standen Xenon verlichting Climatronic Regencensor Automatishe dimmende binnen spiegel Cv op afstand bediening (bloksleutel) Elekt ramen Elekt verwarmde spiegels Bose audio instalatie met subwoofer en 6 cd wisselaar Boordcomputer Leeslampje voor en achter Klapramen achter Mistlampen Abs Esp Getint glas 6 versnellingen 4 wielaandrijfing 18 inch Sportec wielen met nieuwe banden Compleet Bilstein onderstel Goodrige stalen remleidingen Ebc remschijven rondom Auto heeft net zeer grote onderhoudsbeurt gehad met : Nieuwe koppeling Nieuwe turbo Nieuwe longlive olie met alle filters 4Nieuwe banden Nieuwe schijven voor Auto gaat weg wegens aanschaf Golf 5 GTI Eventueel inruil golf 5 gti mogelijk met bijbetaling van mijn kant Of Golf 5 GTI met lichte schade,motorschade inruil mogelijk Voor meer info bel :0651169032 Prijs 12.750 euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uppppppp
|
weekend up
|
Ten eerste ziet de auto er op de foto prima uit!
Ten 2de waarom weg doen voor een Golf 5 GTI? S3 is veel meer wagen dan een 5 GTI! Je zegt:Auto heeft net zeer grote onderhoudsbeurt gehad met : Nieuwe koppeling Nieuwe turbo Waardoor was de turbo kapot en wat kostte jou dat? Ik heb zelf een S3, heb hem laten kietele met nu zo`n 270 pk, ik heb vaak in een Golf 5 GTI gereden, hele mooie wagen alleen vind ik de S3 veel beter. Succes met verkopen |
He, Ben even bij ruuds vw shop,dus vandaar de naam,
Moertje was van de turbinewieltje afgelopen. Vind golf 5 mooie auto en als je die tuned loopt ie ook wel hard Auto moet ook niet weg,mag weg |
Quote:
De 5 GTI is zeker mooie wagen, als je hem tuned vind ik hem beter dan de R32! GTI is kwa productie toch meer verbeterd... Wat kostte jou die Turbo? |
uppppp
|
VERKOCHT MAG EEN :lock: OP
|
All times are GMT +1. The time now is 06:56. |