![]() |
SteveVW
Hallo allemaal,
Bij deze stel ik mij even voor op het Volksforum. Sommige zullen mij al wel kennen van het VWforum. Mijn naam is Stephan, ben 21 jaar oud en groot VW liefhebber! :D Nu waar het allemaal om draait: De auto ;) Ben in het bezit van een zwarte Polo 6n2 1.4 16v Comfortline van 2000 ,met nu 63000 op de klok. Heb er het volgende aan gedaan: - V-maxx schroefset - BBS RM met zwart gecoat hart, voor 6,5j breed met 165/50 15 Potenza´s en achter 7,5j breed met 175/50 Goodyears. - Of Centra teardrops, 7j breed met 165/50 15 Nankang´s met Spoorrverbreders van 16mm per kant achter - Lettertjes van de klep verwijderd - Korte antenne - Aero wissers voor - Golf 5 achterwisser - GTI onderlip Foto´s Met RM´s ![]() Met Centra´s http://img99.imageshack.us/img99/1621/pc100309.jpg Met Winterhoepels http://img299.imageshack.us/img299/1143/pa270283dz2.jpg Grtz Stephan |
Mooie auto, welkom.
|
Dankje! Auto staat nu trouwens op de Centra´s, maar binnenkort komen de bbs´jes er weer onder..
|
Mooie polo....
gr, Lars |
Thanx! Hier nog een paar foto's van hoe die er nu bij staat..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nette wagen man!
|
Thanx!
Centra´s zijn trouwens te koop.. |
welkom en een mooie wagen, rijd het een beetje goed op hoepels ???
Grts Ronald |
Dank u! Enne als je de winter-'hoepels' bedoelt.. Daar rijd ik natuurlijk het liefste helemaal niet op! :tongue: En plat bandje rijdt toch het lekkerste! ;)
|
ik heb ook een hekel aan winterbanden. Heb mijn type 1 nu op 13 inch staan. Wel comfortabel maar geen gezicht. Moet gauw met mijn 16 inch staal aan de slag. :)
|
vet mooie Polo heb je daar man (Y)
veel plezier ermee en ook veel succes met je verdere plannen |
Thanx! Plezier heb ik zeker met de auto! Vooral als ie binnenkort weer op de bbs´jes staat!
|
ziet er goed uit!
|
|
I love it.
|
Polo ziet er super uit op BBSen! :thumbup:
|
Thanx Nicole en Mitta!
Hij moet volgende week voor de apk en daarna gaat ie nog een stukje verder omlaag! ;) |
All times are GMT +1. The time now is 15:32. |