![]() |
25 april - Fast & the Forummers filmavond ~ Leeuwarden
Goeie!
Om te vieren dat de nieuwe F&F film uit is hebben we besloten om een nationale Volksforum filmavond in Leeuwarden te organiseren! Datum: 25 april - late voorstelling (+/- 21:30), zelf reserveren op http://www.leeuwarderbioscopen.nl/ ! Parkeren onder de Oldehove, na de film fotoshoot in de parkeergarage! ![]() Opgavelijst - Berend aka Lunatik - Gubmeister - Butmeister - Lennart - Beetlemeister - Jettaraaaasing aka Vin Postma aka Wytze Diesel - - |
Hell Yeah! :rock:
|
Heej Lange, heb je nog een slaapplek over????
|
Ikkkk!!! Ga!!! Ookkk!!! Mee!!!!
|
al weer een Regio Noord uitstapje .... :D
ik wou ook ff mee , samen met Hylco . maar zit nog in overleg met mama....die had al wat anders op die avond :mad: |
Quote:
Geen probleem! :) |
- Benji en tinus ;)
|
- Berend aka Lunatik
- Gubmeister - Butmeister - Lennart - Beetlemeister - Jettaraaaasing aka Vin Postma aka Wytze Diesel - Chris - Arnaud - Benji en tinus - w000t! :rock: |
hehehhe mijn zoon heet Gijs Diesel..
|
ik zeg gewoon ff zaal afhuren, paar roosviceetjes erbij hoppa
|
En dan? Slapen in de parkeerkelder? Zal nog een leuke fotoshoot worden dan:D
|
Legendarisch! :rock:
|
Volgens mij slaapt een bioscoopstoel beter dan een garagevloer. Huur je die zaal toch gewoon een paar uurtjes langer :D
|
Weten jullie zeker dat je hem wilt zien?
|
leuk initiatief toch? Dit wordt hem niet voor mij. Druk in het huis en heb nog niks in te brengen voor de shoot :D
|
ErikM en ik zijn er ook bij.
|
Quote:
Ja natuurlijk. Niets beters om over te kwijlen dan het duo Diesel&Walker en van onze dame Rodriguez nog wat vuilbekken opsteken, kan nooit kwaad :D |
Quote:
:cool: |
- Berend aka Lunatik
- Gubmeister - Butmeister - Lennart - Jettaraaaasing aka Vin Postma aka Wytze Diesel - Chris - Arnaud - Benji en tinus - Split en Michel - ErikM en Tjeerd de Travelpussy - more! :D |
Volgens mij al een verjaardag, maar als er niks is ben ik ook van de partij :D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:42. |