![]() |
Foto Zwarte golf1 met bbs lemans
Hallo ik ben op zoek naar een foto van een zwarte golf1 met bbs lemans in de maat 16" wie wil er een plaatsen?
|
Volgens mij is BBS Lemans origineel niet in 16" geleverd.Of je moet de niet lijkende 16" imitatie variant bedoelen?
|
niet lijkende versie ??? Wat is er mis met imitatie
|
Ik weet niet wat er aan Chris' reactie mankeert hoor, hij heeft volledig gelijk...
|
dat het niet echt is ben ik bang :D al maakt mij dat niet zo heel veel uit !
gr. martijn |
Je hoeft er geen kenner voor te zijn dat de 16" uitvoeringen totaal niet lijken op originele Lemans velgen...dat bedoel ik ermee.
Als je kijkt naar de 17-18-19" imitaties van BB5...die lijken erg goed...maar die 16" (van Hijon?) lijkt dus echt niet... |
imitatie of niet, ik vind het leuke velgen :nana:
En ook ik wil graag weten hoe het staat onder een mk1... |
Die hijon dingen vind ik meer op Rial Daytona Race lijken .. die 17+inchers lijken wel erg op de originelen inderdaad!
|
Quote:
Ik snap het...jij snapt het...Arnaud ook...maar verder zit de rest te slapen volgens mij.. :D |
Quote:
Ho Ho ik snap het ook hoor ik had alleen nog niet gereageerd :D |
Ik bedoel de (niet lijkende variant):tongue: of is daar iets mis mee?:eek: want dan laat maar zitten dan zoek ik wel even verder:(
|
Quote:
als jij ze mooi vind,gewoon kopen heb ook net zo'n setje aangeschaft... vind ze persoonlijk top :thumbup: |
Of er iets mis is wat kwaliteit betreft kan ik niet zeggen....maar het lijkt dus niet op de BBS Lemans...daar hebben we het over..
|
Ik heb ze al gekocht weet alleen nog niet of het lijkt:D dus dacht mischien heeft iemand er een foto van en vind ze ook top intereseert me ook niet of ze het mooi vinden hier of niet ik zet ze er gewoon onder:D
|
Quote:
:iamwithst yep. wel een mooi wiel maar lijkt idd meer op de rial met dat holle centerdeel. |
Quote:
haha dan ben je net zover als mij ik heb ook nog geen idee :screwy: maar vind het superwielen dus zal wel goedkomen :rolleyes: @stn1; ik vind dat holle center er juist super bij staan, mooi strak.... |
Quote:
:thumbup: ja ik ook :thumbup: Maar lijkt niet op een le mans wiel imho. In 16 inch wel een heel mooi wiel. |
jezus,.....wat een gezeur over een setje wielen.
|
Quote:
ja, en nog steeds geen foto :tongue: :D |
ik zal even een foto plaatsen hoe het onder de cabrio staat maar ik ben nog steeds opzoek naar een foto hoe het staat onder een zwarte golf1
groeten wim |
All times are GMT +1. The time now is 13:59. |