![]() |
beige interieur golf1
aangezien mijn beige golf verkocht is met een ander interieur heb ik nog een beige interieur over
het is voor een 3 deurs het gaat om: - 2 stoelen - achterbank - 4 zijpanelen - voerkleed minpunt: bestuurders stoel wil niet voorover en er zit op de wang een klein slijtplekje, ook zit er een scheur aan de achterkant in het stof van de rugleuning stoelen met achterbank ![]() ![]() ![]() ![]() deurpanelen (linker deurpaneel heeft een paar hele kleine beschadingingen) ![]() ![]() ![]() vloerkleed (zonder scheuren en/of slijtplekken) ![]() ![]() ![]() set staat me in de weg mag compleet weg voor 80,- euro |
Komt er nog iemand vanuit Beerta naar Retro? :)
|
das echt r*k.
ik heb dat ook steeds dat de gordel in de deur kleppert als je 'm dicht gooit... grrr. (sorry voor de offtopic) |
zit er een midden console bij? bruin.....
|
Jep optie...
|
kan je er een plaatje van maken?
als hij naar mijn is wens zou ik hem wel over willen nemen. |
er zit geen middenconsole bij.
robertjan007 heeft de 1ste optie |
Quote:
maak je inbox even leeg. dan kan ik je even een bericht sturen |
schop
|
Ik heb nog altijd interesse, maar dat kwam niet helemaal over geloof ik. Rijdt jij (of iemand uit jouw omgeving) toevallig naar Retro dit weekend?
|
@ stijn, ik wou eerst zelf gaan maar er is wat tussen gekomen.
maar als er iemand is vanuit de prof. groningen die wel die kant op gaat en het mee wil nemen voor stijn. dan moet diegene me even een pb sturen |
upje
|
Nog beschikbaar? optie**
|
als het goed is haalt robertjan007 de interieur as zaterdag op
mocht dat om 1 of andere reden niet doorgaan laat ik het je wel even weten |
Quote:
perfect! |
interieur is afgelopen zaterdag door robertjan opgehaald
nogmaals veel plezier ermee hier mag nu een slotje op |
All times are GMT +1. The time now is 10:52. |