![]() |
swallowtail 16v op mp
|
Die is nog wel origineel te maken.
|
Heldere lampen eruit en een setje dikke wielen en dat is wel prima toch?
Alleen jammer van die biezen op het interieur, niet zo geslaagd vind ik .. |
Idd wel een leuk wagentje op een paar kleine details na !
Maar dat is snel te vervangen ! |
hey! die heb ik wel een paar keer gespot 'on the road', mooie wagen met een mooi geluid.
Rijd alleen iets noordelijker rond. |
mooi kleurtje vind ik. idd even ander interieur en koplampen en klaar.
|
Verbaas me er wel eens over dat er toch met regelmaat een swallowtail opduikt...blijft leuk! :D
|
mooie auto,
inderdaad interieur en de wielen zijn niet zo, maar verder een cool ding.. |
leuk ding, vind de wielen ook niet mooi erbij, en die bies op de bekleding past niet bij ledere bekleding vind ik.verder mooi karretje.is dat echt zeldzaam die klapraampjes voor?
|
Quote:
Ik sta er ook nog steeds van te kyken! Blyft leuk zoiets! Kyk wel uit hoor, want er word echt rommel aangeboden... De pryzen van die Golfjes 1 zyn toch soms belachelyk :screwy: T is leuk hoor, zo n hele ouwe maar of t t nou allemaal waard is... Wat de gek er voor geeft hé ;) Ik kocht 3 jaar geleden n 74er voor 200 euro! Staat nu voor 4900 euro terug te koop :wow: Deze 16v vind ik wel super! Lykt my de prys ook wel waard... |
Als jij 3 jaar geleden een complete 74er kocht voor 200 euro , dan mag je mij vertellen hoe.. ook toen waren die dingen niet aan te komen
|
Op de eerste foto staat ie zelf op andere wielen die plat op de grond liggen.
Er is zeker wel wat van deze mooie golf 1 te maken. Begin maar met een ander interieur. |
Quote:
Geloof t of niet... N kennis van me wist n oude vrouw die n Golf 1 nieuw had gekocht, n 74er zei hy. Ik geloofde t eerst ook niet maar t was n kykje waard. Garage deur ging open en ja hoor n Swallowtail 66-EL-26. Staat nu dus weer te koop op dit forum... Ik moest 200 euro geven omdat ze m 10 jaar lang heeft geschorst. Ze wilden m eerst geven, maar ik heb dus de schorsingskosten moeten betalen. 200 euro :thumbup: Heb m 1 jaar gehad en toen weer verkocht. Heb al eens n 1 gerestaureerd en vond dat wel genoeg... Gr Pim |
Quote:
Dat is zeer netjes. En ik dacht dat ik mijn 74er al redelijk goedkoop had gekocht destijds. |
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |