![]() |
Gefelicteerd met deze aanwinst, leuke bassis.
|
jezus,... veel succes.. Ik zou persoonlijk mooi het ori interieur erin houden..
|
zo dan, ik zeg BARNFIND!!! :D
Succes met het op orde maken van deze mooie wagen. |
En die vind je zo ergens in een tuin..!! Die hadden wel meer mensen willen redden denk ik. Tuinvondst?? :D
Ben benieuwd. Ronald |
Yep, goed geraden, tuinvondst!!!
Rallye interieur mag weg, alsook de Compomotives. Grtz |
toppie!
maar dat men zo iets gewoon in de tuin neer zet als of het een conifeer is!?! :screwy: :screwy: :screwy: en dan ook nog gebruikt als schuur :D succes met je aankoop! maak er weer wat moois van :thumbup: groet frank. |
is deze eigenlijk wel bekent in het register?
misschien wil je het kenteken vrijgeven? |
ongelooflijk,wat staat die er belabberd bij...
maar zeker wat moois van te maken met veel tijd ,liefde en.....geld! succes! |
Je vertelde het zondag nog tijdens Retromania...is dan toch sneller gegaan dan verwacht!
Gefeliciteerd! |
Ongelooflijk.
|
Je vraagt je af waarom iemand een Rallye zo laat verbloemen :screwy: Ik zeg goeie vondst :thumbup:
|
is een Belg denk ik???
dan hoort hij in deze lijst: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=46519 |
Quote:
Dan wassie in betere staat geweest :D :tongue: |
Dat zo'n wagen maar zo staat te verjaren daar. Zonde zonde.
Interieur ziet er nog erg netjes uit. Succes met opknappen :thumbup: |
kan nu met eerlijkheid zeggen dat ik groen zie van jaloezie dat ik niet zo iets vind. ;)
maar iig succes met het project. ga je de kleur zo laten en komt ie in orginele staat trg. oja achterlichten moet je ritueel verbranden en het orginele interieur er in laten zitten aleen verlagen en dikke wielen eronder |
Super
Al moet ik zeggen dat de wielen/auto combi mij heel erg bekend voor komt. |
Ben idd belg :)
Daarom mss dat de manilla niet zo in de smaak valt :p Ja is werk aan, maar kon deze echt niet laten staan... Alles op zijn tijd, rustig aan de opbouw beginnen. Komt terug in ori staat/kleur met een 2 of 3 delig wiel in de toekomst. Eerst motorisch in orde zetten, n dan komt er eerst ff mijn Audi A8 winterfelgen erop. Grtz |
zonde zeg gelukkig heb je hem gered
|
Superrrr. Waar stond dit in de tuin dan???? En waarom???
VW motorsport?????? |
All times are GMT +1. The time now is 08:23. |