![]() |
Wolfsburg edit. voor weinig?
Ik kan een Wob Ed. krijgen via een neef van me voor ongeveer 1000 euro.
Het is er een van 91 met st.bekr.,verlaagd,verder helemaal origineel dacht ie. Er zit een nieuwe apk op. Ik was toch op zoek naar een winterauto omdat de MK 1 in de stalling naast de cabbie komt te staan en ook grondig onder handen wordt genomen. Is dit een leuke prijs of is dit normaal voor zo'n wagen,heb er niet veel kijk op eigenlijk. |
voor een nette wolfsburg een leuke prijs lijkt mij...
|
Inderdaad ja, als het een nette wagen is wel ja.
|
Niet duur voor een WOB.....
|
lijkt me nogal weinig of niet?
|
hangt toch wel een beetje van de staat van de auto af....en de km stand......
|
ja ok, maar als ik vlug ff op markplaats kijk zie ik ze niet goedkoper als 1650euro. (maar heb nog niet goed gezocht hoor)
|
misschien staat hier wel 300.00km op de klok....beetje weinig info om hierover te oordelen...
|
true...true...
|
1000 euro is zeker niet duur, APK zegt wel iets, maar ook niet alles.. maar goed, als je een goedkope winterauto zoekt... en die hopelijk het nog een poosje uithoudt, ist wel aantrekkelijk... heb je ook foto`? meer informatie over de WOB?
|
Voor een beej netjes electrisch WOB interieur vragen ze soms al 600 euro...
2-delige bbsjes zijn ook zeer gewild... |
en nu maar hopen dat die er onder zitten :D:D
|
Quote:
Dat interieur is dan wel het recaro int. Heb een vermoeden dat we hier met een ongeblazen 8V te maken hebben. |
Mijn neef heeft dus een autobedrijf en vrijdag komt de auto binnen en dan ga ik hem bekijken.
Hij wist dat ik een VW gek was en op zoek was naar een winterauto. En natuurlijk een "familie"aanbieding. :biggrin: |
Quote:
Ja die bedoel ik ook... Quote:
Staat bij dat ie verder helemaal orogineel is :wink: |
oja, klopt!! :D:D dan had ik hem gekocht! :eek:
|
Quote:
dus binnekort ff een foto posten dan kan het forum oordelen :D |
Als die wob gewoon netjes is, dan is 1000 Eu echt geen geld :eek: ! We horen het wel of de koop doorgaat :wink:
|
Mag ik de linker deur ? mits ie strak is natuurlijk :p
|
Quote:
:D :D Ben je nog steeds op zoek dan ;) Sorrie dat ik je dat ik je een aantal weken niet verder kon helpen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:51. |