![]() |
Golf MK2 onderdelen, oa ook US, F&I, Edition
Slotje svp . . .
|
de US buitenspiegels zijn van het nieuwere type deuren veronderstel ik?
|
hallo ik ben op zoek naar een uitlaat demper en een katvervanger voor een jetta 1,6 heb je daar iets van?
|
Quote:
Idd, zijn voor het nieuwe type deuren . . . |
Quote:
Een katvervanger heb ik niet, wel de complete uitlaat . . . factuur ligt er nog ergens van, was slechts een paar maanden oud. |
Quote:
helaas :( |
heey die us spiegelglazen die passen toch gewoon in mijn euro buitenspiegels uit '90? zo ja intresse mischien kan je een foto'tje maken.
ben ook nog op zoek naar: een nette voorruit voor een golf 2 ( geen g60 ) met zonneband 2 deurlijsten ( r + l ) dunne variant voor een 2 deurs in nieuw staat 2 blauwe edition hoofdsteunen hoor het wel mvg marco gr marco |
Quote:
Spiegeltjes passen er gewoon in, maar waarom zet je ze niet geheel over ?! Lijstenset heb ik voor je liggen, de ruit druk ik gisteravond kapot :redface: Hoofdsteunen worden niet los verkocht . . . PB me anders even voor de spiegels en de lijsten !! |
soms de spiegels nog? verzenden naar belgie mogelijk?
Mvg |
zou je voor mij de kachel plaatje kunnen opsturen die voor de airco
zeg maar wat je van me krijgt voor de verzendkosten pb mij anders ff Gr, Ramon |
Quote:
Sorry, maar wordt niet los verkocht . . . |
hee pb effe terug over die achterbrug van die rallye
|
nog steeds intresse in amerikaanse spiegels mocht je die nog hebben.
|
Quote:
Ik had je al 2x een PB gestuurd, wist ondertussen ook je Edition hoofdsteunen te vinden . . . :cool: |
Toevallig nog een rechter portier greep liggen? Liefst van een achter portier (zonder slot) En mischien een setje spiegels van het nieuwe type (net en ongespoten?)
|
Quote:
Ik heb wel handgrepen liggen, maar allemaal met slotuitsparing . . . Een net setje spiegels heb ik ook wel liggen, kan je desnoods zelf uitzoeken als je wil ;) |
Ik heb intresse in die gril van de edition one.
|
Quote:
heb niets gekregen :confused: iig edition hoofdsteunen even op de lange baan geschoven, wil denk liever gaan voor een compleet ander interieur. maar nog setje amerikaanse spiegels beschikbaar? |
Quote:
Is er nog, stuur maar een PB-tje voor de afhandeling . . . Grtn, |
Quote:
Dan heb je er vanavond of morgenochtend wel 1 . . . ;) |
All times are GMT +1. The time now is 13:15. |