![]() |
model golf 1 gevraagd
wie heeft er nog een golf mk1 in schaal 1/18 voor me te koop ?
solido , sun star of vitesse 3 deurs of cabrio nieuw in doos of opknapper maakt niet uit ! alles aanbieden ! of wie weet er een adres waar ze nog te koop zijn ? aanbiedingen graag via mail met foto en prijs !! groetjes,peter slabj@zeelandnet.nl |
|
model golf 1 gevraagd
bedankt
had hem over het hoofd gezien ! inmiddels een bod gedaan , afwachten maar ? of heeft er iemand anders nog wat staan ? |
op meetings staan ze vaak
dus dat word ff neuzen |
op ebay ook een aantal voor weinig
|
Armand modelcars in Sittard
|
ik wil mn zilveren sunstar model wel verkopen, heb inmiddels genoeg andere golf1 modelletjes:)
mail maar ff naar dennisdremmen@gmail.com bij interesse |
De Golf 1 GTI van Solido is verreweg de mooiste! Qua detaillering erg goed. Steeds moeilijker aan te komen trouwens..
|
solido is erg mooi, sunstar vind ik niet zo
kijk eens op sdmodelcartuning.nl kun je een golf 1 bestellenen meteen een par leuke velgjes. dit is er 1 van sunstar ![]() |
Vitesse. :thumbup: :thumbup:
René (Tiefleger) |
Quote:
Sunstar :thumbup: Met bumpers van Vitesse :thumbup: |
Ik heb wel van alle soorten wat over.
Mail maar wat je precies wilt en wat je er voor over hebt. arjan@watercooled.nl |
Ik heb er ook 1 van Solido, gewoon bij sdmodelcartuning.nl besteld.
|
lache die site ik kon hem nog niet
en is nog om de hoek ook nog van me huis gelijk ff een zooi besteld |
www.ulinowak.de Daar kun je accecoires kopen, voor schaalmodellen :D
|
t solido model golf 1 zie ik niet staan op de site van sdmodelcartuning hoor. Die krijg je al een tijd niet meer trouwens, wordt niet meer gemaakt helaas helaas.
|
armand-modelcars heeft ze niet meer ! :shake:
sd-modelcartuning heeft ze ook niet meer ! :shake: www.schuitenminiaturen.nl heeft nog de cabrio van sunstar te koop :) een paar site's met mooie onderdeeltjes : :thumbup: www.MB-tuningcars.de www.KL-modelltuning.de www.noro-tuning.com Bestellen maar !!!!!!!!! :cool: groetjes,peter |
Zo even een flinke up :tongue:
Ik ben op zoek naar een 1:18 dichte en cabrio mk1 Heeft iemand toevallig er nog 1 te koop? |
Het kost wat maar heb je ook wat: klik
|
Die is wel erg mooi inderdaad maar dat mag ook wel voor die prijs
Maar ik wil er eigenlijk zelf 1 veranderen in mijn eigen stijl ;) |
All times are GMT +1. The time now is 23:39. |