![]() |
Onderstellen stoelen golf mk1
Ik heb nog twee onderstellen liggen voor een mk1, om sportstoelen of stoelen naar je keuze op te monteren. Ik heb er toendertijd kuipstoelen op gehad...
1 onderstel heeft z'n eigen slede, voor de stoelverstelling, de andere is vast. Zijn in prima staat en helemaal compleet, gewoon goed dus. Prijs: 6 tientjes! |
heb je foto's?
zijn ze van bepaald merk? (sparco, wiechers,...) van welke regio ben je? groeten wim |
Foto's
Let niet op de stof, liggen al een half jaar op zolder: Verstelbare onderstel: ![]() Vaste onderstel: ![]() Dat ijzer erboven op, die twee strips bij ieder onderstel, zijn door de vorige eigenaar erop gezet, die kunnen er ook af natuurlijk, dan zijn ze weer origineel... |
up
|
welk merk zijn ze?
|
Geen idee eigenlijk... Kan straks ff kijken of er iets op staat maar ik heb er nog niks op zien staan...
|
en waarom dient die lange hendel eigenlijk op de eerste foto die zo helemaal omhoog steekt?
bedankt alvast om eens te kijken |
Dat is de stoelverstelling!
Dan kan je er vanuit een kuipstoel ook nog makkelijk bij! |
is dat nog eraf te doen (of is dit origineel zo?)
|
Dat is origineel zo...
Je kan het er natuurlijk wel afslopen allemaal / ombouwen naar een vaste slede, dan schroef je de verstelling en alles er gewoon af! |
Net even gekeken, kan zo geen merk vinden. Zitten wel stickers op met "golf/jetta 1" en daarbij heeft vermodelijk ook het merk gestaan, maar dat is nu vervaagd/weg in ieder geval...
Maargoed, het zijn gewoon onderstellen voor een mk1, in prima staat, en waarvan er 1 te verstellen is... Doe een goed bod en je kan kuipstoelen / andere stoelen in je mk1 monteren! |
Zijn verkocht en opgehaald! Topic mag dicht
|
yeps
nogmaals bedankt ;-) |
All times are GMT +1. The time now is 10:35. |