![]() |
Volkswagen Scirocco mk1 bj 1974!
bij deze bied ik mijn scirocco mk1 te koop aan! :(
ik heb besloten mijn bergrenner projeckt te vorderen... de scirocco is terug gebracht in originele staat! maar de meeste kennen de auto wel ;) voor de vorderingen en nodige info kijk dan even hier ! merk: volkswagen type: Scirocco TS bouwjaar:26-06-1974 ORIGINELE NEDERLANDER! kleur: rood apk: nieuw! km stand: 174661 afgelezen stand. de auto is voorzien van een EG motor (1.6 8v GTI ) met 112 pk! volledig chroom paket :thumbup: hier wat foto`s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en het interieur :zie nieuwe foto`s!!! het interieur ziet er nog ZÉÉR goed uit voor zijn leeftijd :thumbup: de apk is al ruime tijd verlopen dit omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen... de scirocco is wel apk klaar, dus word met nieuwe apk geleverd :thumbup: vraagprijs: 3250,- met nieuwe apk! geen inruil. voor meer info kun je bellen met 0639344214 of mailen knedel511@hotmail.com of gewoon een pm kan ook. groet frank |
hey ik heb intresse ben zondag aanwezig om de rocco te bekijken
kom zelf ook met de rocco dan ziet ik je zondag |
bijdeze de huidige staat van het interieur:
nieuwe foto`s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groet frank. |
en nog een foto van de motor:
![]() en nog type plaatjes wat op de slotplaat gemonteerd is: ![]() ![]() groet frank. |
foto`s uit soesterberg... misschien is dit de druppel bij sommige ;)
![]() ![]() ![]() ![]() € 2950,- mensen zo mee........ groet frank. |
de originele wielen zijn inmiddels opnieuw gespoten en ook heb ik naafkapjes er bij gekocht.
hier nog foto`s van uit asten: ![]() ![]() ![]() mn aandenken heb ik al... :D ![]() groet frank |
Je rocco staat in de PVW op pagina 112, onder het kopje Winter Blues..:thumbup:
|
een stille up voor de rocco.
en ze staat inderdaad in de PVW! geselecteerd uit de ruim 800 auto`s die aldaar aanwezig waren ;) |
Heb wel intresse, zeker als de rallye weg is, maar juist het kleur houd me wat tegen...
Grtz |
u begrijpt wel waarom :)
nieuwe prijs:€ 2850,- edit!!€ 2750,- !!!! en up! |
ziet er erg opwindend uit. maar ligt net boven me budget. mischien eerst me golf verkopen... hopen dattie er dan nog is.
|
mooie scirocco alleen erg jammer van het dakje.
slechte ervarig mee. :( anders was ik zeker eens langs gekomen om te kijken. |
stil upje!
|
de rocco blijft!
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 02:59. |