![]() |
24 mei KCD Trainingen 2009 @ RDW Circuit
Zo weer thuis heb me prima vermaakt vooral ook door het mooie weer.
|
was ook ff langs geweest stond leuk spul tussen
ik miste alleen de busjes |
ook ik ben even langs geweest... Was leuk om even te zien, foto's ga ik later vandaag uploaden naar photobucket...
|
De foto's van vandaag (24-5)
![]() ![]() ![]() Voor meer, KLIK... Sorry voor de wat slechte kwaliteit, was me camera vergeten dus alles met me telefoon gedaan :rolleyes: |
![]() Nieuwe wielen onder de 16V G60 Jan? Ziet er goed uit! Lekker licht wieltje. |
:thumbup: Toppie foto's.
Zie ons Jeroen ook paar keer voorbij komen |
foto's die ik geschoten heb :)
heb mij prima vermaakt :cool: je vloog weg in zn 4 pas of niet jan? http://vwteampg.xsbb.nl/viewtopic.php?f=15&t=814904 pagina 3 :wink: en filmpjes van jeroen zilver G60. http://vwteampg.xsbb.nl/viewtopic.php?f=15&t=815140 arrob |
Viel mij ook al op aan filmpje van Jeroen.
|
haha, zat al angstvallig in mijn spiegeltje te kijken, had nog ff hoop, maar idd, hoog in de derde, begin 4e kwam de gang der in :thumbup:
jeroen |
hey mitta leuk dat je mijn auto ook ff op de foto had gezet :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Dat ik er pas zo laat voorbij kom kwam omdat ik: kiespijn had :shake: het warm had :shake: enz. enz. :shake: Gewoon gelul dus. :D Moet nog een beetje beter leren schakelen. |
Quote:
Had ze al in 2007 maar was vorig jaar te druk met andere dingen om ze er onder te zetten. |
Ben ook geweest, maar ik vond het jammer dat er 14 deelnemers niet op kwamen dagen en dat er 3 deelnemers uitgepikt werden vanwege de te hoge DB's. :(
Duurde ook ff voor er gestart werd 11:15uur i.p.v. 10:00uur dus had ik wel wat langer op bed kunnen blijven liggen. Helaas wou de kerstboom (startlicht) niet functioneren. ![]() Gelukkig hadden ze nog een reserve licht die het wel deed. ![]() Deze deelnemer mocht al meteen weer z'n spullen pakken. :shake: ![]() ![]() Hier nog wat foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo te zien weer een mooie dag geweest, hopelijk ben ik de volgende keer ook bij.
|
gave pics
|
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |