![]() |
For your pleasure: Eric Prydz avatars
:eek:
Zo doe je nog eens iets op een regenachtige zondagmiddag.... je maakt gewoon een stel avatars :) ![]() ![]() ![]() Je bent natuurlijk vrij ze te gebruiken, maar zet ze dan wel even op je eigen webspace, dit om mijn bandbreedte wat te sparen :) Mocht je dat niet doen dan zie je binnenkort wel een rood kruisje, want ik laat ze daar niet eeuwig staan! Enjoy! |
whahaha lachen man!!
|
Fijne clip, die vraagt gewoon om zoiets :)
|
Super :D :D
|
Quote:
Dan doe je iig iets nuttigs :p:D Erg goed gedaan man! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :D |
Heb ze op mijn eigen webspace staan maar als ik hem wil toevoegen krijg ik dit als foutmelding :mad:
The file that you have tried to attach is too big. The maximum size is 20000 bytes. :redface: :redface: :redface: :redface: |
Je moet em ook niet proberen te uploaden, maar in het User CP -> edit avatar onder "Enter Avatar URL:" neerzetten met de volledig url van je webspace.
|
tering wat mooi!
|
Quote:
Das dan mooi kloot'n :D 20 kb voor een bewegende avatar is wel erg weinig wil je ook nog iets aan beeld over houden... |
Quote:
idd, wat dacht je van sommige grote pics. (800 Kb of nog groter), daar word je zelfs met een kabelaansluiting niet vrolijk van....... :confused: |
Quote:
Hangt af van je kabel-snelheid. Op me werk heb ik momenteel een ISDN aansluiting en thuis een kabel (UPC Classic), en het verschil is wel heel duidelijk merkbaar. |
Quote:
Zoals je zelf ook al zegt, de kwaliteit is gewoon stukken minder. En das jammer bij dit soort mooie creaties :D |
Leuke clip.... maar jongens jongens wat een tering nummer!
|
Nummer is heerlijk :D net als MyMyMy... Bloomingdale :) :)
|
Quote:
Daarom compenseert de clip dat weer... Elke keer als je dit nummer hoort :D:D |
All times are GMT +1. The time now is 06:47. |