![]() |
bbs randen , bouten etc
p.s.
Nieuwe gepolijste randen 15 inch , 7 , 7.5 , 8 ,8.5 9 , 9,5 J etc etc € 135 per stuk. 0.85 verchroomde bouten ( 32 mm of 25 mm ) 1.10 vergulde bouten ( 32 mm of 25 mm ) |
L*L. Heb ik net een paar maanden geleden 2 randen laten repareren :(
|
Is nu ook pas rond....
Mensen, dit zijn echt HELE scherpe prijzen. Goedkoper vind je ze nieuw niet |
sorry chris , dit is zaterdag pas rond gekomen , ik wist het echt niet eerder (was er ook niet mee bezig )totdat ik vorige week werdt benadert door een leverancier uit duitsland.
anders had ik je echt wel geinformeerd . Im sorry . :( |
Sixpack en Marco...
standaard: Sixpack biedt wat aan, Marco zorgt voor de achtergrond/aanvullende informatie.... :D |
Quote:
Ik weet het peter....no offence :p |
Tommy is een XXXXXXXXXX !
nu eff wachten op marco ;-) |
Peter, kan je ook 13 inch velgranden leveren?
|
Quote:
:D idd ff wachten op Marco. :biggrin: |
alleen 15 en soms 17
echter heb ik er wel 1 9 j ofzo en melchior ook nog enkele volgens mij gr peter |
Hmmmz, ik zal zaterdag ff een E30 velgje meenemen. Kan je ff koekeloeren naar de velgrand.
|
Quote:
Zijn ze voor een bepaald merk/type auto geleverd in 17" ? En is daar nog redelijk aan te komen? (ik bedoel een complete set dan he, niet alleen de randen) |
Quote:
Hey Marnix, heb je daar een foto van??? :) |
Deze kleine schone is 1 van de 4 :) |
Of bedoelde je deze niet??
|
NICE :cool:
|
hele nette prijzen voor de randen is deze prijzen voor altijd of tijdelijk?
en wat zijn de levertijden? mvg faki |
Quote:
Damn!!! jah, die bedoelde ik... zoo vet! wil je ze niet kwijt? :p :cool: ps. was topic ff uit het oog verloren... vandaar wat late reactie :redface: :) |
Ja hoor, Tom. Ik wil ze wel kwijt, maar ik ga ze eerst opknappen. Als ze klaar zijn en ik weet wat ze moeten kosten hoor je het als eerste :) :)
|
tegen de tijd dat ze klaar zijn kan ik ze niet meer betalen gok ik... :o :o :o
Maar ik zal verder niet bijdragen aan de onoverzichtelijkheid van de topic... mijn excuses @ Sixpack... (hoewel ie zo wel mooi hoog blijft... :p ) |
All times are GMT +1. The time now is 14:57. |