![]() |
Rode wielen op een witte Jetta...uiteindelijk toch zwart nu met foto's + ET vraag
Ik denk eraan om rode Drag dr20's onder mijn Jetta te hangen....
deze dus: ![]() (foto geleend van Marktplaats) onder deze auto: ![]() Bandenmaat wordt 185 45 15 (nan kang NS2) Doen of niet doen? Zelf denk ik dat het wel mooi gaat staan, ben wel benieuwd naar jullie mening (en eventuele ervaringen met deze wielen) Jan :) |
Doen, denk dat dat super staat !
|
Denk dat het even wennen word, maar daarna super dik staat.
|
Quote:
Helemaal mee eens! |
mischien dat iemand kan foto shoppen voor je!
ik denk dat het niet mooi gaat staan. wielen zijn wel dik,zou het hard wit maken, :) |
Bij deze wielen kan het wel mooi staan. Wit hart = te wit denk ik. Ik ga er van uit dat zilvergrijs + blanke lak nog steeds het winnende recept is.
Zet ze er gewoon onder, als het niet staat heb je in een zaterdagje de harten in een andere kleur. |
denk dat het dik uit ziet !
gr. Martijn |
ben zelf niet zo'n fan van dit model velgen, maar bijgaand even een vlug shoppie, dan heb je even een idee. kleurtje is gedurfd (amerikaanse rage), maar het kan wel.
![]() |
Geil.. :D
|
Fuck zweiter is me voor..maare je kunt het hard toch altijd nog in een andere kleur zetten. Overigens is bovenstaand de kleur van de auto en velgen vertekend.
|
Quote:
WOOOT! Geweldig, nu weet ik het zeker! Bedankt :thumbup: Jan :D |
lijkt echt dik!
|
uber!!
zeker doen is mijn mening |
Gelijk doen staat vast super en je hebt iets wat niet iedereen heeft.
|
Alles is beter dan die lelijke putdeksels die er nu op zitten :D
|
Dik :D
|
Is ook iemand bij de MK1 Club Zweden die BBS RS'en met dat kleur hart onder een witte Golf 1 heeft.
Ik zeg: Dikke GO !!!!!! |
Quote:
Dank je :D Putdeksels zijn al een poosje te koop :rolleyes: Jan :) |
graag gedaan, het kan soms de keuze een stuk gemakkelijker maken om ff een ploatie te zien
|
Zeker doen :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:32. |