Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Aankoop Golf G60 - Eindelijk foto's (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57181)

Dennisgl 08-07-2009 15:02

Aankoop Golf G60 - Eindelijk foto's

Beste mensen,

Hier is ie dan, mijn golfje die ik een paar weken geleden gekocht heb:

Een zwarte Golf GTI G60 1991. Origineel NL :P

Een aantal jaar geleden had ik nog een zarte golf uit '89 1.3 maar die leeft niet meer maar met deze auto herleven die tijden weer ;)

Hier wat foto's:

Hier zonder grill want die heb ik er al uit gehaald (zat een carbon look grill in + Angel eye's, intresse??):

Hier de zijkant:

Hier de achterkant:

Hier foto's dat ik aan het klussen ben. Ik ben alles eruit aan het halen omdat de kachelradiateur lek was. Alles was nat. Waarschijnlijk is ie lek gegaan omdat hij zo lang stil heeft gestaan:

De Luchtverdeler helemaal uit elkaar gehaald en de kachelradiateur vervangen door een nieuwe (25 euri). De kleppen waren bekleed met een soort schuim. Die waren helemaal doorweekt en viel eraf. Ik heb er dus een ander soort schuim opgeplakt die niet zo vocht gevoelig is, zie hier het resultaat:

Verder heb ik, om alles te laten drogen, de hele bekleding eruit gehaald. Alles moet gedroogd worden. De korrels op de bodem zijn vocht absorberende korrels:

Nou, binnenkort meer foto's van mijn projectje......die vloerrubbers met schuim drogen niet zo heel snel. Het is allemaal vettig van die koelvloeistof. Iemand anders een idee? Zijn er nieuwe vloer rubber matten te bestellen?

Pedaalemmer 08-07-2009 15:08

Lekker grondig...khou daar wel van!

Dennisgl 08-07-2009 15:10

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Lekker grondig...khou daar wel van!

Je doet het niet of je doet het goed ;) Mijn vriendin verklaart mij voor :screwy:

Domi 08-07-2009 15:27

Quote:
Originally Posted by Dennisgl
Je doet het niet of je doet het goed ;) Mijn vriendin verklaart mij voor :screwy:

Dan moet je je vriendin ook eens een grondige .............geven :D Misschien denkt ze dan anders over je project :D

Goed bezig. Er moet nog veel gebeuren om hem lekker origineel te krijgen.

ArjenE 08-07-2009 15:48

zeker goed bezig, ff originele dubbele grill erin met rood randje, en die vreselijke pijp eronderuit :D

Arne 08-07-2009 15:54

Zijn dat van die korrels uit een vochtvreter? Moet je een beetje mee uitkijken hoor, want dat tast metaal aan.

Samurai 08-07-2009 17:28

DennisGL, jij bent goed bezig!

Leuk dat je er een beetje hobby eraan hebt, en vrouwen ach.
Die zullen nooit de ingewikkelde relatie tussen een man en zijn auto begrijpen.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Dennisgl 08-07-2009 18:03

Quote:
Originally Posted by Arne
Zijn dat van die korrels uit een vochtvreter? Moet je een beetje mee uitkijken hoor, want dat tast metaal aan.

Nee, dat zijn speciale korrels om vet en olie te absorberen....

Dennisgl 08-07-2009 18:05

Quote:
Originally Posted by ArjenE
zeker goed bezig, ff originele dubbele grill erin met rood randje, en die vreselijke pijp eronderuit :D

Originele grill heb ik al. Mooie dubbele koplampen en rood randje...

Ik wil die pijp er ook onderuit hebben alleen ben benieuwd hoeveel een originele uitlaat kost....effe binnenkort naar de dealer.

Dennisgl 08-07-2009 18:07

Quote:
Originally Posted by Domi
Dan moet je je vriendin ook eens een grondige .............geven :D Misschien denkt ze dan anders over je project :D

Goed bezig. Er moet nog veel gebeuren om hem lekker origineel te krijgen.

Haha ;)

Maar valt mee wat er moet gebeuren hoor:

Grill (heb ik al)
Velgen (komt nog)
uitlaat (komt nog)
interieur (kan geen andere vinden en deze vindt ik prima)
achterlichten (heb ik al)

Voor de rest is ie redelijk origineel......alle bumpers enz......

chris 08-07-2009 18:11

Blijft leuk,een ori NL G60...maar geen geplakte voorruit en een 86er interieur???

The Skinnmeister 08-07-2009 18:41

Je bent goed bezig, ga zo door :thumbup:
En blijf posten die pics!!

Dennisgl 08-07-2009 18:42

Quote:
Originally Posted by chris
Blijft leuk,een ori NL G60...maar geen geplakte voorruit en een 86er interieur???

Hoe bedoel je geplakte voorruit.....deze voorruit is volgens mij wel geplakt hoor....ik zie de kit zitten aan de binnenzijde....

Wat bedoel je met een 86er interieur? Auto is uit 91 dus zal dan toch een 91e interieur in moeten hehe ;) Of begrijp ik het niet.... :wow:

knedel16vweber 08-07-2009 18:44

om je vloermatten mooi schoon te krijgen kun je (mijn mening) het beste met de hogedruk spuit doen.
dagje in de zon laten drogen en ziet er weer uit als nieuw!
leuke auto verders! succes er mee...

groet frank

wob8v 08-07-2009 18:55

ik heb nog een nieuwe einddemper liggen, is 300 km mee gereden, komt alleen onder een kr vandaan, kweet niet wat de diameter van een g60 origineel is

groetjes

chris 08-07-2009 19:00

Sorry...zie het nu beter...geplakte ruit idd..

Maar dat interieur hoort iig niet in 91er..Volgens mij tot 87 geleverd.

ArjenE 08-07-2009 19:56

zo'n einddemper hoort er op: (foto's van Domi zn oude golf 2 G60)

LRR 08-07-2009 20:32

Goed bezig inderdaad !! Alleen zou ik die rood-zwarte achterlichten er weer in zetten in plaats van de geheel zwarte. Breekt toch net een beetje !!!

Succes verder !!

Edition-Blue 08-07-2009 21:11

Leuke basis zeker iets leuks van te maken !
Succes !

Dennisgl 09-07-2009 07:05

Quote:
Originally Posted by LRR
Goed bezig inderdaad !! Alleen zou ik die rood-zwarte achterlichten er weer in zetten in plaats van de geheel zwarte. Breekt toch net een beetje !!!

Succes verder !!

Ik heb rood-zwart er nu ook op....die zwarte zijn de oude die ik eraf heb gehaald....

All times are GMT +1. The time now is 21:21.