![]() |
Die radiator, kun je eens de afstand meten tussen de 2 bevestigings punten? Dus waar de radiateur op steunt.
En hier staat geen prijs bij? |
Quote:
dinsdag ga ik u de info kunnen geven |
@berserker.
bij nader bekijken van de radiator ik heb gezien dat de plastiek bevestigingspinnen afgezaagd zijn door de vorige eigenaar. deze wil ik niet meer verkopen en gaat naar het stort. |
en al een typ 1 grill?
ga volgend jaar totaal overspuiten en wil naar typ 1 grill en misschien ook typ 1 bumpers dus als je wat tegen komt ? pb me ff grtjs andy |
type 1 grillen zijn verkocht.
bumpers staan helemaal bovenaan als je de ombouw doet van van 1F naar 1 moet je ook de koplampen vernieuwen. |
verkochte onderdelen uit 1e post verwijderd.
|
gratis op te halen
kofferdeksel (zonder ruit) tankdeksels radiator 900 / 1100cc er zullen nog wel gratis onderdelen bijkomen. |
heb je nog een gardeboe van een polo coupe liggen ?
grtz Benjamin |
Quote:
polo coupe is polo 2, geen polo 1 |
he hallo wat is de diameter van de naafdoppen ? Binnenmaat. En raam rubbers buiten kant l en r voor de deuren heb je dat? Ik mis er één en de ander is te kort. Gr andy.
|
klinken set met sleutel?
en is daar ook het koffer slot nog van aanwezig? groet frank |
Heb je de chrome lijst van het linkervoorscherm nog? Hoeveel wil je er voor hebben?
Waar kan het afgehaald worden? Eventueel verzenden? Alvast bedankt |
check pm alle 3
|
verkochte zaken verwijderd
|
up
|
he hallo
als je een achter bumper bij die voorbumper heb wil je me dan pm sturen ben op zoek naar een compleet setje grtjs andy |
waarschijnlijk gaan de chroom bumpers van mijn polo de verkoop in.
|
Quote:
uhummm..... ;) |
beste ,past het stuur op jetta mk 1
|
All times are GMT +1. The time now is 10:01. |