![]() |
Intra 16" 4x100 hoogglans verdicht
Te Koop
Intra velgen met Toyo Proxes T1R banden 16inch 6J Steek 4x100 ET49 banden in de maat 195 40 R16 2 met ca. 4,5mm profiel 2 met ca. 6mm profiel Aangepaste prijs -->> VERKOCHT ![]() ![]() |
stoere wieltjes zeg waar komt dit onder vandaar ?
gr. martijn |
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat ik kan achterhalen vanonder een opel :tongue:
|
klopt.. opel astra van 93/98
|
Vet cool :cool:
Maar dit loopt toch tegen je veerpoten aan (bij een mk2)? Jammer van die dikke bandjes, 165/40 erop en je bent de man! |
@ Vinnietuning, dat is wat mij ook bekend is, maar dan wel een speciale uitvoering want heb ze zelf nog nooit eerder gezien.
Misschien een foto met auto ?? Quote:
Nou, dikke bandjen zijn het nou ook weer niet maar inderdaad met 165/40 zou voor het oog nog net even "strakker" staan. Maar ik vindt 195/40 toch een hele nette maat, mooi plat en heeft toch iets meer comfort. En inderdaad hij komt "net" tegen de veerpoot. (maar dan ook echt, net ) Maar een dun spoorverbredertje ertussen en het past perfect :thumbup: . |
Onder mijn golf :D
![]() |
up
|
Even onder een golf 1 gepast
![]() |
Goed bod gezocht
|
Stoere wielen!
Vind de 195 banden wel ok! 165 rijdt zo verrot vind ik. |
Quote:
Mooie golf ;)
Zijn echt mooie velgen, ik heb ze nog nooit eerder gezien.. |
Volgens mij vanonder een Zafira OPC (oud model)... stond er van de week 1 in de straat hier.
|
Quote:
Die hebben toch 5 gaats :( |
up
|
Quote:
klopt en die zijn 17 inch.... ;) |
Niemand een goed bod :rolleyes:
|
up
|
Voor de mensen die interesse hebben in de velgen zonder banden, dit is ook mogelijk.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:25. |