![]() |
BMW, Opel staal, RH cups en banden
Wielen en Banden:
Setje BMW winterwielen 16 inch, 5x120, 7J, ET20, In nette staat. Vraagprijs € 200,- ![]() ![]() Setje zeldzame Allessio rally wielen. 15 inch, 7J, ET 35, geen naafkapjes, wel nieuwe naafstickers. Zijn eigenlijk alfa/fiat wielen, er zijn maar weinig setjes in 4x100. 1 is gestraald de anderen bladderen af, moeten opgeknapt worden. Vraagprijs € 75,- Onder een polo: ![]() ![]() Bieden mag, wel redelijk graag, voorstellen/vragen graag per PM :thumbup: |
Up!
|
Uppie, schuur moet leeg, bied eens ;)
|
En waar liggen de spullen?
|
inderdaad, waar is het af te halen in je profiel is dat niet duidelijk terug te vinden.
|
MM = emmen gok ik? :D
|
Sorry, was ff weg. Ja alles ligt in emmen ;)
|
waaromligt alles altijd zo ver weg had wel intresse in die rh cup maar woon 2,5 uur bij je vandaan
|
welke steek zijn die cupvelgen ?? (staat er niet bij)
grts richard |
ga je binnenkort niet toevallig nog naar een meeting ergens zodat je ze mee kan nemen
|
RH's zijn gewoon 4x100.
Nou neej ben niet echt meer op meetings te vinden dit seizoen nog. |
Quote:
oh oke dan houd het op en opsturen is ook geen optie want dan word het een duur geintje |
iets met 5x100 inruilen mag ook hoor :D:D de polo is verkocht, dus ik wil wel graag van mn 4x100 collectie af ;)
|
Up
Stuur me maar een pm als je ergens interesse in hebt, komen we vast wel uit ;) |
Doe eens gek, ik heb een gulle bui :D
|
Losse opel staal en winterbanden gereserveerd. :thumbup:
|
up!
|
uppie!
|
uppie, inruil van een goed MIG lasapparaat mogelijk ;)
|
Mag dicht alles is weg behalve de bmw's die gaan naar marktplaats
|
All times are GMT +1. The time now is 22:44. |