![]() |
Golf 1 VR6 ( ook op kenteken) Giller van het jaar 2009
Allemachtig wat een interieur :eek: :eek: :screwy: :screwy: Je schaamt je toch rot als je zo rijdt. ja okay, wel een dikke VR6 erin :D
Mooi net interieur erin en klaar toch. G1 VR6 :D :D |
oeh zowel kleur en interieur spreken mij totaal niet aan..gelukkig dat ik ook niet tot de doelgroep behoor.
|
Zonde van het opendakje !
|
Open dakje zie ik nu pas :) Is me niet eens opgevallen. Kwam door het interieur.
Luchtfilter kent hij zeker ook niet ;) Zit niks op. |
En fotos van ebay af ???
Zo aan het hoekje te zien ! En dat inteiruer :eek: Word je ook hartstikke idioot van :D |
mijnalbum.nl ;)
|
Ok weer wat geleerd !
|
geweldig! je zou er bijna een matje en een snor voor laten groeien :D
|
:rolleyes:
respect voor andermans smaak is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken hier.. |
Quote:
Heb alleen respect voor de ombouw en VR6 op kenteken. Dus :rolleyes: Interieur Respect of geen respect het blijft een oerlelijk interieur :D Heeft niks met smaak te maken. Met zo,n interieur heb je geen smaak ;) |
Quote:
:thumbup: |
wansmaak is ook smaak :)
|
Iemand heeft wel zijn nek uitgestoken om de VR6 op kenteken te krijgen. Daarna zijn de stoelen er mee bekleed....
|
Heeft niks met smaak te maken...eerder een gevalletje zuurstof tekort bij de geboorte..:D
Ieder zn smaak natuurlijk,maar denk dat die vraagprijs icm het klapdakje en dat interieur nooit betaald gaat worden... |
gatverdimme dat interieur lijkt helemaal nergens op, dan liever een gewoon golf 1 ls interieur...
|
Quote:
:goodpost: Verder zou ik als ik de eigenaar was erbij zetten dat ie afgebouwd moet worden. Ik mis naafdoppen, luchtfilter, fatsoenlijk interieur, etc. Verder had ik bij zo'n resauratie ook dat lelijke dak eruit gehaald en dichtgelast.... |
Heeft best potentie. Maar zoals gewoonlijk focussen we op de negatieve kanten van de auto. Zo te zien is er best wel wat aandacht aan de auto geschonken.
|
Fok it! Vind interieurtje wel stoer hehe..
Deze auto is echt wel aandacht aan geschonken, zo strak zie je ze niet overal ;) |
Alles is vet!
Is weer eens wat anders dan alle andere meuk die je tegenwoordig ziet. Daarnaast is het ook nog eens goed en mooi gedaan, en het ding gaat als 'n tiet! |
Wou net zeggen... het interieur vervangen, de rest is detailwerk (wie dan nog bij een dergelijke auto over het klapdak gaat zeiken moet zich laten nakijken).
|
All times are GMT +1. The time now is 15:41. |