![]() |
|
|
|
Leuk project, ben benieuwd als die klaar is.
Bora front zal ook goed staan ! |
Benieuwd hoe vet hij word wanneer hij "klaar" is :thumbup:
|
Een Bolf, wil ik ook graag nog eens bouwen, erg leuk project dus.
Maar zelf zou ik voor een andere bumper gaan, deze: ![]() |
@ RubenD, is idd ook een mooie voorbumper, maar die zijn er genoeg te koop en zie je al wel vaker.
vandaar dat ik voor die originele bumper van mij gegaan ben |
|
heb vanavond nog een andere radio in de golf geplaatst.
aangezien de oude radio rode verlichting had en binnenkort gepaatst gaat worden in de witte golf 1 moest er wel een nieuwe komen :D oude radio ![]() nieuwe radio ![]() wou graag een pioneer dubbel din met navi en dvd, maar dat zit er eerst helaas niet in. dus moest opzoek naar iets goedkopers en kon gelukkig goedkoop aan dit systeem komen dus was de keuze snel gemaakt. |
Nette radio.
Je houdt wel van imports zo te zien :tongue: |
Ziet er erg mooi uit kerel!
@Lieuwe... over `t algemeen zijn imports beter onderhouden dan origineel NL`se auto`s :) |
thnx
idd, net wat rene zegt. de imports zijn vaak een stuk goedkoper/betere staat/lagere km stand. en aangezien ik 10min. van de grens woon is de keuwe dus snel gemaakt |
|
haha, dat komt wel goed.
maar had ik toen geen zin meer in zo savonds laat |
heb vandaag de front nar de spuiter gebracht.
als het goed is is het met ongeveer 2 weken klaar. dan alles snel monteren |
Mooie auto en het gaat goed Niels, heb je trouwens al plannen voor de wielen of niet? :cool:
|
Quote:
thnx salih, heb al wel plannen voor de velgen, maar zal nog wel even duren. waarschijnlijk volgend jaar pas. |
vandaag eindelijk al mijn nieuwe emblemen binnen.
![]() en de aangepaste tdi grill embleem (al passend voor de bora grill) ![]() ze worden gemonteerd zodra de front ervoor zit (waarschijnlijk volgende week donderdag). ook heb ik m'n koplamp sproeiers binnen gekregen. ![]() heb nu alles klaar liggen voor montage |
heb net nog even snel een shopje gemaakt hoe de verlaging ongeveer moet gaan worden
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:30. |