![]() |
Zo sleep je toch geen Audi!!!!!!!!
Ik kwam dit filmpje tegen, en hoewel ik maar zelden boos word als ik filmpjes bekijk, werd ik hier toch even giftig over!
Wat een stelletje lelijke neukfouten slopen deze S4 :mad: Écht nulkommaniks aan verstand. http://www.autojunk.nl/2009/02/geme...-sloopt-audi-s4 Greetz Ron |
*slik*
|
Hahaha amerikanen :D
Voortaan maar een setje slotbouten aanschaffen |
Wat een mongenen :(
|
Zoiets is toch niet normaal... :(
|
tja.. only in America
|
Allemachtig, hier zijn gewoon geen woorden voor... Wat een stel rand-debielen!
|
wow.... vooral niet zelf nadenken... wat een stelletje ambtenaren zeg. Hier kan je toch met je verstand niet bij?!
|
sja, Niet best.
Had het filmpje vorig jaar al eens gezien. het blijft erg. |
ik denk dat het makkelijker en goedkoper was geweest als er gewoon even een ander set wielen op gekomen was...
|
Ik had helemaal geen zak betaald aan die k*t lui. Meteen een dikke vette schade claim neer leggen.....
|
Ahjoh, die audi's zijn er nog zat ;)
Neemt niet weg dat het een nogal rigoureuze actie is om die audi hoe dan ook van de straat te krijgen, machteloosheid |
Shit man :screwy:
|
Sta je wel effe dom te kijken... daar help die verzinkte carros ook niet tegen. :D
|
Quote:
idd.. bewijst weer hoe achterlijk dat volk is... |
Quote:
die kun je idd wel direkt naar de sloop brengen, een audi waarvan de verzinkte laag beschadigd is roest als de ziekte. |
mmm... zo zou ik hem niet wegslepen nee... leuk filmpje voor morgen bij mij op het werk! Gewoon vierkant oppakken met de kraan als hij had weggemoeten!
|
ongelooflijk dit...
|
Quote:
want?? onder die zinklaag zit een enorme laag inferieur staal :screwy: |
Quote:
Inderdaad. 1 kam en scheren :thumbup: :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 00:17. |