![]() |
19" fuchsen
Vandaag op de IAA geweest...
Daar stond de Porsche Sport Classic met 19" fuchsen, misschien leuk voor onder een New Beetle of Kevertje... :eek: ![]() ![]() |
Komen vast nog replica's van :D
|
Zeker een mooi wiel zo, maar niks voor onder deze 911 vind ik persoonlijk dan.
|
Vind ik juist wel, leuke knipoog naar het verleden !!
|
Quote:
kunt ge beter de complete auto kopen, dan hebt ge ze origineel kost slechts 206.305 euro :D |
vind het ook wel vet,ook onder deze auto.
heb zelf een 16er in de kamer staan,precies zo opgemaakt als deze....:D |
Ik dacht dat fuchsen altijd voor minimaal 25% met wielkast bedekt moesten wezen ;)
|
Wie wordt de eerste....
|
jammer dat de spaken helemaal zwart zijn, en niet deels gepolijst zoals bij de originele fuchsen. dat zou het retro karakter/historie van de auto nog iets meer benadrukken.
![]() |
Quote:
daar draaien de polijsters hier vast de hand niet voor om ! gr. Martijn |
Ik vraag me af of ze -net als orginele Fuchsen- ook gesmeed worden ...
|
Quote:
merendeel van de originele fuchsen hebben volledig zwarte spaken zoals die 19ers nu zijn enkel de eerste fuchsen die gepolijste spaken hadden (14" en 15") ![]() |
über dik :D
|
Quote:
Stel je je toch de vraag waarom dat dan nooit eerder gedaan is, het design is toch al jaren bekend... :rolleyes: |
Er zijn 17" replica's, die lijken heel erg op orginele 16" Fuchsen.
Deze 19" versie lijkt -in mijn ogen- niet echt meer op een klassieke Fuchs en vind ze ook totaal niet passen onder zo'n modern gelijnde 997. |
Quote:
jawel, maar aangezien deze gebasseerd is op de eerste carrera RS, was het qua looks misschien wel beter geweest.. |
Nu nog 3 delig maken!
|
Quote:
die zijn er al een tijdje (ook niet te betalen helaas) |
only 250 sets
|
Bestaan er eigenlijk ook Fuchs met steek 4 ipv steek 5? Lijkt me namelijk vet voor onder een Polo'tje. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:55. |