![]() |
r32
Hoi ik ben Richard 33jaar uit zuid holland, ik heb in de loop der jaren al verschillende vw's gehad :D :D .
Ik heb sinds kort een RALLYE gekocht (MK2 GTI 16v was mijn eerste auto), ik vind de MK2 toch DE golf maar ja dat is natuurlijk persoonlijk :) ieder zijn ding. Ik zal ook wel eens een paar keer gaan kijken bij wat meetings. Gr. Richard. En tot laters. :wink: |
Hey Richard....foto's?:D
|
Quote:
Hoi chris ik haal hem morgen weer even uit de stalling ( als het niet regent ),om even wat foto's te maken. hij staat alleen nog op winterhoepels ( sebrings ), dat ziet er niet zo fraai uit :eek: P.s. ik weet niet hoe je foto's kunt uploaden op vf. :shake: |
welkom :D maar waarom heet je dan geen rallye ipv r32??
|
Omdat dat allebei erbij klopt??? ;)
|
Quote:
Omdat ik de rallye pas in mijn bezit is en ik member ben vanaf begin dit jaar, en mischien heeft EricNijssen wel gelijk ;) . hahaha |
En mooi wit !
Welkom ! |
Quote:
Ja, jij kom al aardig in de buurt is hij (witte rallye) hier al bekent dan??????????????? :confused: |
Quote:
Volgens mij wel. |
Quote:
Ja jij heb gelijk :thumbup: Was effe een geintje, zal het niet meer doen sorry :redface: |
ben benieuwd naar foto's ..
|
En heb je de raampjes er al in ???
|
welkom hier
ik ben ook wel benieuwd naar foto's (al heb ik al zo'n vermoeden om welke rallye het gaat) |
welkom hier fotoooooo`s
|
Quote:
He Ruurd, nee ze zitten er nog niet in, maar dat is een mooi klusje als ik het wat rustiger heb :thumbup: |
was vandaag weer eens laat klaar met werken, het zal wel dit weekend worden voor ik een paar foto kan nemen :)
|
voordat je je hele priveleven met ons deelt,zo moet het dus niet:D:D
gallery,upload pic,copy/paste,klaar! kan de handleiding even niet vinden,het wijst zichzelf.. |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
is dat die wat door mivw is gebouwd? nette Rally |
Quote:
Dat klopt, ik heb hem van Matthijs gekocht. Ziet er zeker netjes uit, ik ga zo effe wat foto's schieten :headshot: |
All times are GMT +1. The time now is 11:19. |