Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Wat ik vandaag weer mee maak, moet ik echt f vertellen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6112)

VolkswagenRacing 22-11-2004 19:42

Wat ik vandaag weer mee maak, moet ik echt f vertellen

Rij in Zeeland op 1 van de bekende dammen, (vele km's lang recht stuk)
Rijd er vanaf de kruising waar de dam begint een Skoda Octavia RS achter me.
Ik trek me auto op een normale manier door naar de 120km/u en kijk of hij nog achter me zit. Dat deed hij.
Vanaf 120 naar 140 weer. en 140 naar 160 ook.
Dus denk deze heer heeft zin op z,n gas in te trappen. (en ik ook als ik zo,n 20vt wonder in me spiegel zie) Dus trek me 4e en 5e versnelling helemaal door. (na 180 niet meer op me teller gekeken)
Tot ik een voorligger tegemoet rijd, laat ik me gas los en rol de voorliggende auto inhalend voorbij. De Octvia doet het zelfde.
Bij de volgende 2 voorliggers waar ik achter bleef rijden omdat er een doorgetrokken streep was, kwam de Octavia me voorbij en dacht wat een gek. Maar ipv hij me voorbij kwam bleef hij naast me rijden en drukte z,n politie pas tegen het passagiers raam.

Dus toen dacht ik FUCK :confused:

Split52 22-11-2004 19:44

zo! da's ook wat!

René 22-11-2004 19:49

dat meeeen je!!! kerel!! das niet normaal man!!! :P

hajee 22-11-2004 19:51

poeh! echt? vele kilometers??
:D

Marcski 22-11-2004 20:01

whoehahaha

VolkswagenRacing 22-11-2004 20:04

WTF.. Type heel verhaal van 1 a4 staat er dit :S
Zweet op me kop van het typen. Doe het vanavond nog wel een keer.

Split52 22-11-2004 20:05

Had laatst iets vergelijkbaars trouwens..
Liep van de keuken naar m'n slaapkamer, leek geen eind aan te komen! gewoon erg, ik weet dus precies wat je bedoelt...

MMgolfnut1 22-11-2004 20:06

Extra dikke LOL!

hajee 22-11-2004 20:09

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
WTF.. Type heel verhaal van 1 a4 staat er dit :S
Zweet op me kop van het typen. Doe het vanavond nog wel een keer.

LOL!! :D

VolkswagenRacing 22-11-2004 20:16

Quote:
Rij in Zeeland op 1 van de bekende dammen, (vele km's lang recht stuk)
Rijd er vanaf de kruising waar de dam begint een Skoda Octavia RS achter me.
Ik trek me auto op een normale manier door naar de 120km/u (op 100km/u weg) en kijk of hij nog achter me zit. Dat deed hij.
Vanaf 120 naar 140 weer. en 140 naar 160 ook.
Dus denk deze heer heeft zin op z,n gas in te trappen. (en ik ook als ik zo,n 20vt wonder in me spiegel zie) Dus trek me 4e en 5e versnelling helemaal door. (na 180 niet meer op me teller gekeken)
Tot ik een voorligger tegemoet rijd, laat ik me gas los en rol de voorliggende auto inhalend voorbij. De Octvia doet het zelfde.
Bij de volgende 2 voorliggers waar ik achter bleef rijden omdat er een doorgetrokken streep was, kwam de Octavia me voorbij en dacht wat een gek. Maar ipv hij me voorbij kwam bleef hij naast me rijden en drukte z,n politie pas tegen het passagiers raam.

Dus toen dacht ik FUCK :confused:

Aangekomen op de eerste de beste parkeer haven mocht ik er af.
Hij kwam naar me raam en vertelde me dat ik een onverantwoordelijk harde snelheid reed. En daarbij me gordel niet omhad.
Hij had me geklokt op 215km/u met correctie minimaal 100km te hard reed dus.
Maar zij daarna dat ik heel veel geluk had en hij uit DenHaag kwam en snel naar familie in Zeeland moest. En ik voortaan mij gordel om moest doen. Zo is hij weer terug naar z,n auto gelopen en schreeuwde ik hem nog meerdere malen bedankt na. Zo reed ik met een raar gevoel weer verder, :)

Dennis@polo86c.nl 22-11-2004 20:28

En toen werd je wakker? ;)

hajee 22-11-2004 20:32

Quote:
Aangekomen op de eerste de beste parkeer haven mocht ik er af.
Hij kwam naar me raam en vertelde me dat ik een onverantwoordelijk harde snelheid reed. En daarbij me gordel niet omhad.
Hij had me geklokt op 215km/u met correctie minimaal 100km te hard reed dus.
Maar zij daarna dat ik heel veel geluk had en hij uit DenHaag kwam en snel naar familie in Zeeland moest. En ik voortaan mij gordel om moest doen. Zo is hij weer terug naar z,n auto gelopen en schreeuwde ik hem nog meerdere malen bedankt na. Zo reed ik met een raar gevoel weer verder, :)

tering!
heet dat niet "ontzettende mazzel"??
:D

René 22-11-2004 21:03

dan heb je ECHT mazzel!! ik zou als ik jou was nooit meer kwaad spreken over de politie!.... je hebt ECHT STRONTmazzel!!!

Split52 22-11-2004 21:26

Dit verhaal stinkt.

Bas 22-11-2004 21:45

Deja-vu met een c-kadett van de commercial;

215, eg wel!!!!!

Koen is sleeping 22-11-2004 21:53

Heb ook eens zoiets meegemaakt. Tussen Zundert en Breda: Astra op de bumper van m'n Polo. Dus dat werd gassen. 160 (waar je 80 mocht) en hij bleef op de bumper. Aangekomen op mijn plaats van bestemming zat hij er nog steeds achter (was een doodlopende straat). Dus ik stap uit met een kruissleutel achter mijn rug en doodnerveus (kruissleutel en reservewiel lagen indertijd standaard achter de voorstoel ivm audio-overschot in de kofferbak) en hij stapt uit met zijn pas in zijn hand. Kuuuuuuuuuuuuuut....... Maar het bleef ook bij een waarschuwing. Die kruissleutel was genoeg om aannemelijk te maken dat ik me opgejaagd voelde. Wel een preek van een kwartier gehad toen.

Michiel86c 22-11-2004 21:56

En jaaaaaaaaa! Daar is ie weer!!

ECH WEL!!!

:tongue:

Wrong forum! :wink:

VolkswagenRacing 22-11-2004 22:54

Idd.. toen werd ik wakker.
Ik geloof er nu nog geen drol van. Allemaal heel raar. Stond ook nog een aantal munuten bij te komen op de parkeer haven. Eerst schrok ik dat hij me zo hard geklokt had en daarna stond ik met me mond open te kijken dat hij me een waarschuwing gaf voor 100km/u te hard.
Vraag me ook af of het z,n eigen auto was of van het werk. (ge-ijkte teller)
Ik weet 1 ding zeker ga ook nooit meer met iemand sporten, als zelfs een Octavia RS niet meer te vertrouwen is.

Zoveel mazzel zal ik nooit meer in me hele leven krijgen.
Ik zei dat ik dacht dat hij een wedstrijdje ofzo wilde doen. Hij zegt maar ik heb toch niet echt een opvallende sport auto. Jah.. voor een normaal mens niet maar een VW Audi gek ziet van 100m dat het een RS is ;) Toen moest hij lachen.

Tjaap 22-11-2004 22:57

ik vertrouw geen enkele auto nieuwer dan 5 jaar meer.. ze rijden in alles tegenwoordig

Chrispy 23-11-2004 05:16

Waarom willen mensen gelijk maar sporten, tegen anderen die zich toevallig een RS kunnen permiteren. Vertel mij nou eens wat daar zo leuk aan is. En besef je dan niet dat er 2 miljoen andere weggebruikers naast rijden die dan weer iets hebben van ik mag hier 120, ook als ik helemaal links rij.

Let wel, dit is geen kritiek, maar echt een vraag.

Ik rij in zeeland ook hard (solo) op de welbekende dammen, maar alleen als ik verder geen verkeer heb. (en dat heb ik vaak als ik naar zo'n gat als Stavenisse moet)

All times are GMT +1. The time now is 18:26.