![]() |
Passagiersairbag uitschakelen??
Nu ik mijn dashboard heb vervangen van mijn golf MK3 cabrio uit 1994
wil ik op de plaats waar mijn passagiersairbag zat nu een dashboardkastje monteren. Echter nu blijft mijn airbaglampje branden. Is deze uit te schakelen of moet ik toch opzoek naar een zwarte passagiersairbag? 1 oplossing had ik zelf al bedacht en dat is het airbaglampje eruit halen :D Via "search" heb ik helaas niks gevonden. Alvast bedankt. :thumbup: |
ik zou het lampje afplakken, das nog makkelijker. :D
nee, zonder gekheid, ik heb er geen verstand van, maar: ik zou een elektrisch schema zoeken en dan gaan bedenken welke 2 draadjes je door moet verbinden of verbreken. Of je kan misschien bij de dealer met VAG software de airbag laten "verwijderen" uit het management. |
Ik heb het kapje met lampje vervangen door 1 met alleen het ABS lampje.
gr, Marcel |
Quote:
maar dan doet je bestuurdersairbag het nog steeds niet. |
Precies,
hoe ik een lampje uit kan schakelen begrijp ik wel, maar wil weten of ik de airbag dus kan vervangen door een kastje of niet. De bestuurdersairbag wil ik nog wel blijven gebruiken namelijk. Mocht iemand nog een zwarte passagiersairbag hebben dan hoor ik dat ook graag. |
ik weet niet of iemand de weerstand weet die de airbag afgeeft misschien die er tussen zetten?
dit staat op gerrit speek http://www.gerritspeek.nl/vag-com_15-10.html |
ja je kunt de airbag er zo uithalen en vervangen door een dashboard kastje het regelapparaat zit onder de middenconsole en je moet hem uitschakelen met vag com kan iemand hier van het forum vast wel voor je doen wel ff de stroom eraf als je de airbag verwijderd. het lampje blijft dan niet meer branden tenzij er een storing in de bestuurdersairbag zit.
|
Bedankt voor de info iig.
heb vandaag het probleem opgelost door een zwarte airbag te scoren op de sloop. Heb ook een dashboard kastje onder de airbag gemonteerd dus heb voorlopig voldoende opbergruimte. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:02. |