![]() |
laguna onderlip voor polo
hee..
Heeft er iemand nog een laguna onderlip ..? Of weet iemand waar die weg te halen is? Groeten |
Quote:
Misschien de Renault dealer!! :rolleyes: Kosten nieuw nog geen 50 eurie!! |
Laatst onder mn auto gehaald en weggeflikkert, wat een onding. 3 drempels en ze scheuren aan de zijkant, je auto wordt net een (sneeuw)schuiver :P
|
Quote:
haha.. jouwn auto is vast erger verlaagd dan die van mij...:) die van mij maar 2 cm :rolleyes: |
Quote:
dat is dan nog wel te doen.. :) maar als er iemand hier een heeft op maat is het mooier |
Quote:
Met andere woorden, lui en pinnig. :D Probeeer het eens op een Renault-forum, daar kunnen ze je vast voor een paar euro aan zo'n ding helpen. De kans dat je er hier eentje vindt is denk ik redelijk klein... |
Quote:
:redface: haha |
op het laguna forum zijn ze ook niet echt actief..
Heeft niemand hier nog 1? |
Quote:
Onder elke andere Laguna ;) |
zal morgen eens kijken in m'n schuurtje achter de garage , volgens mij ligt daar nog een ,maar weet t niet zeker , laat t wel even weten
|
Quote:
dat zou heel mooi zijn..:) |
|
![]() Die vind ik het mooiste maar die van de espace mag ook wel haha:) |
Weet niemand er 1 te vinden?
|
Quote:
Sorry had m niet meer liggen |
dat is jammer
|
Toevallig.. Ik heb er 1 liggen die pasklaar is voor onder een polo bumper. Heb er zelf ook lang naar gezocht, de sloop heeft 9 van de 10 keer laguna's staan zonder onderlip :D
Ik zal er even een foto van maken vanmiddag. PM maar wat je er voor wilt betalen. |
Er is een lip gekocht..
Onderwerp Mag op slot:) |
All times are GMT +1. The time now is 16:07. |