![]() |
Grote 'Engelse' rechterbuitenspiegel MKIV / Passat 3B(G)
Aangeboden;
2x grote gebruikte rechterbuitenspiegel voor een Golf IV/ Bora, electrisch bediend, kleur Satijnzilver LB7Z. 1x grote gebruikte rechterbuitenspiegel voor een Golf IV/ Bora, electrisch bediend, kleur Blue Anthrazit LC7V. Verkeren in zeer nette staat, ook het lakwerk. Tegen meerprijs kan ik de kap in elke gewenste kleur leveren. Af te halen in Zwaagwesteinde / De Westereen (Friesland) of op te sturen tegen het daarvoor geldende tarief. Prijs €75,- p./stuk Voor het idee: ![]() |
Zijn dit OEM spiegels??
groetjes lucas |
Ja, gebruikt- origineel VAG.
|
Kun je ze ook met hand bediend krijgen ?
|
Quote:
Ik denk het wel, je bent de eerste die er naar vraagt eigenlijk. Moet ik voor je informeren? |
2x Passatspiegel, zie startpost!
|
Kun je ook nog aan zo een als op de foto krijgen,de blauwe?
grote rechts, of mischien een kleine voor links in die kleur. |
hey,past dit ook op een golf4 cabriolet?
mvg jimmy |
Beetje rustig hedentendage met de spiegels; heb nog 1 Passat spiegel! Info @ startpost!
|
Even een fototje hoe het er bij mij uitziet;
![]() Ik snap nog steeds niet waarom VW een grote en kleine spiegel origineel monteerd.. ziet er niet uit :redface: |
Grote auto, grote oren.....
:D Ziet er goed uit Gijs. |
Thanks Gijs voor de foto! :thumbup:
Up? |
Weer 2 Golf / Bora spiegels binnen, beide LB7Z van kleur, zie startpost!
Passatspiegels leverbaar op bestelling! |
Uppaa!
|
Quote:
Sorry voor het bevuilen van je topic Arnoud. Maar waarom doen ze dat eigenlijk. Mijn vriendin heeft ook een golf 4 en ik vind het gewoonweg ook irritant zo'n kleine spiegel. Helaas heeft mijn vriendin geen interesse. Had het al gevraagt. :tongue: |
heb je ook een tornado rode voor een mk4 liggen?
mvg niels |
Niels, helaas niet. Kan de kap tegen meerprijs laten spuiten; kost iets meer maar dan istie ook perfect natuurlijk.:)
Up! |
Ook weer eéntje binnen in Blue Anthrazit LC7V.
^! |
Steeds grote Engelse waar blijven die kleine Engelse nou dan? :D
|
Zijn er niet! Da's Japans.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:16. |