![]() |
gaat dat passen?
Ik heb een appart setje velgen gezien voor mn jetta. Alleen nou is mijn vraag gaat dit passen, er moeten zo wie zo met adaptors gewerkt worden. Het gaat van 4x100 naar 5x120.65 :screwy: Hier bij gelijk wat meer gegevens van de velgen
16 inch Voorvelg 8.5J met een ET van 32 Achtervelg 9.5J met een ET van 38 Alvast bedankt |
no fucking way
|
gaat je niet lukken zonder extreme aanpassingen (alleen met een rieger ombouw oid misschien)
|
idd,dan heb je echt wat aparts;)
|
|
Omboren/ombouwen naar 5/100 en dan adapters gebruiken.
De ET waarden liggen vrij hoog voor zo'n brede velg dus het zou moeten lukken. Denk wel dat de wielranden iets aangepast moeten worden. Achter zou je een as van een Golf 2 kunnen monteren, die is iets smaller. |
stond op de minimeet in delft een mk2 die ze er WEL fatsoenlijk onder had zitten trouwens.
|
Quote:
Alleen de as is smaller dus, de bevestiging is verder t zelfde? Passen daar dan ook gewoon de 5x100 naven/schijven op |
Quote:
kan bauke wel maken hoor die adapters :thumbup: 4x100 nar 5x120,65 |
Quote:
Kom ik dan nog wel weg met mn ET waarde? :confused: |
kom je achter IMO uit op minimaal et18 o.i.d.,lijkt me eeuwig onmogelijk i.c.m. 9.5j
|
13 mm adapters dan kom je op et25 bij 9,5J.. word dik rollen maar krijg je er misschien wel onder.
|
Quote:
13mm? is dat niet een beetje erg dun? |
Lijkt me ook wel wat dun, het moet wel veilig blijven;)
|
Quote:
is de minimale maat.. ik heb ermee op de ring gereden en het is volgens de geleerde de minimale maat die je velig kan gebruiken.. dus adapters kunnen vanaf 13mm |
Quote:
Met een hogere ET loopt je velg tegen de as aan ben ik bang. @Boyke, een G2 as moet er verder zo onder passen is mij verteld. |
Dan zou het in mijn geval net kunnen maar dat is dan achter. voor moeten ze dan ook nog dr onder haha.
Het is dus wel passend te krijgen/maken als ik t verder zo begrijp |
De kogel is door de kerk. Na adviesen van hier(bedankt daarvoor) ga ik het toch proberen :screwy: Ga morgen de velgen halen en het proberen :tongue:
|
anders kom eff aan, kijken we samen ;)
|
Dat is ook goed Peter, laat maar weten hoe en wat:D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:40. |